Hallo,
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe VGA kaart, heb zelf al flink zitten zoeken maar ik kom er totaal niet uit.
Morgen ga ik dus naar de HCC dagen en daar wou ik maar eens gaan kijken voor een kaartje.
Mijn budget ligt rond de €200.
De kaarten die ik zelf al heb gevonden,
ATI:
Asus x1950Pro + heeft een non referance cooler
Sapphire x1950Pro Ultimate + heeft een zalman cooler
nVidia:
Asus 7900GS (TOP is volgensmij net te duur, maar misschien op de hcc niet?)
XFX 7900GS (en alle opgefokte edities behalve XXX en de versie @ 525/1xxx (te duur))
MSI 7900GS + heeft een non referance cooler
Het liefst zou ik 1 van deze kaarten dus van de hcc halen, alleen ik weet niet welke verkrijgbaar zijn op de hcc... (misschien jullie wel?)
Mijn voorkeur gaat uit naar de ATI's alhoewel dit mijn 1e ATI kaart word.
De Radeon's doen het toch net iets beter dan de Geforces rond dit budget plus dat ze ook een hele hap goedkoper zijn...
Wie brengt mij op andere gedachten of weet welke van de 2 ATi's ik moet nemen?
En nogmaals, zijn ze dan ook beschikbaar op de HCC?
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe VGA kaart, heb zelf al flink zitten zoeken maar ik kom er totaal niet uit.
Morgen ga ik dus naar de HCC dagen en daar wou ik maar eens gaan kijken voor een kaartje.
Mijn budget ligt rond de €200.
De kaarten die ik zelf al heb gevonden,
ATI:
Asus x1950Pro + heeft een non referance cooler
Sapphire x1950Pro Ultimate + heeft een zalman cooler
nVidia:
Asus 7900GS (TOP is volgensmij net te duur, maar misschien op de hcc niet?)
XFX 7900GS (en alle opgefokte edities behalve XXX en de versie @ 525/1xxx (te duur))
MSI 7900GS + heeft een non referance cooler
Het liefst zou ik 1 van deze kaarten dus van de hcc halen, alleen ik weet niet welke verkrijgbaar zijn op de hcc... (misschien jullie wel?)
Mijn voorkeur gaat uit naar de ATI's alhoewel dit mijn 1e ATI kaart word.
De Radeon's doen het toch net iets beter dan de Geforces rond dit budget plus dat ze ook een hele hap goedkoper zijn...
Wie brengt mij op andere gedachten of weet welke van de 2 ATi's ik moet nemen?
En nogmaals, zijn ze dan ook beschikbaar op de HCC?
Audi S3