Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb sinds kort een extra bedrijfstelefoon erbij gekregen en heb nu 2 telefoons.
zelf heb ik een qtek 9100 en nu zoek ik een programma hiervoor die op bepaalde tijdsstippen automatisch doorschakelt naar mijn werktelefoon.

dus dat ik tijdens kantooruren niet naar mijn prive tel hoef te kijken maar alles automatisch doorgestuurd krijg.

is er een programma hiervoor die automatisch doorschakeld en waar ik de tijden van in kan stellen?

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand iets?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even afgezien of het kan, wat je vraagt; hou je er rekening mee dat jij dus alle kosten draagt voor dat doorverbinden? Oftewel; de belkosten van jouw 9100 naar de werktelefoon zijn 100% voor jouw rekening.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
als er wordt doorgeschakeld naar mijn voicemail kost het me toch ook niks???
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:39:
Even afgezien of het kan, wat je vraagt; hou je er rekening mee dat jij dus alle kosten draagt voor dat doorverbinden? Oftewel; de belkosten van jouw 9100 naar de werktelefoon zijn 100% voor jouw rekening.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mensen bellen jouw Qtek 9100 en weten niet dat ze doorverbonden worden!
De kosten van dat doorverbinden naar je werktelefoon zul je zelf moeten betalen op je Qtek 9100 rekening!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik zou inderdaad gewoon je werk naar je privetelefoon doorschakelen.

Volgens mij is het niet echt mogelijk. Ik zou iets van een voicedail gebruiken voor *21*nummer#. Dan hoef je aan het begin alleen tegen je qtec "werken" te roepen en aan het einde van de dag "klaar"

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Pagina: 1