Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6070 Headset-functie blijft onnodig actief

Pagina: 1
Acties:

• JoostTheHost
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 19:44
Ik zit met het volgende probleem,

Wanneer ik de headset van mijn Nokia 6070 verwijder, blijft de headset functie actief (hij blíjft het geluid via de headset versturen terwijl de headset er dus niet meer aanzit).

Op dat moment kan ik ook niet meer bellen/gebeld worden, omdat het geluid niet via de normale speaker/mic verloopt.

Af en toe pakt hij het wél goed als ik de headset verwijder (hij schakelt over naar 'normale modus'), maar na een minuut of 2 pakt hij automatisch de headset weer, ook al heb ik die in de tussentijd niet aangesloten (gehad).. 8)7

Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Via Google/GoT-seach/etc kon ik hierover niks vinden..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb dit ook bij verschillende Nokia's mee gemaakt. Een firmware-upgrade heeft het op mijn huidige Nokia 6681 verholpen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• JoostTheHost
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-11 19:44
pven schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:57:
Ik heb dit ook bij verschillende Nokia's mee gemaakt. Een firmware-upgrade heeft het op mijn huidige Nokia 6681 verholpen.
Pff, dat is wel iets waar ik eigenlijk geen zin in heb :P Mja; wat moet, dat moet.. Als ik het dit weekend niet op kan lossen ga ik er maandag wel mee naar een Nokia service point.
Het lijkt me echter toch ook wel op een andere wijze op te lossen, eerder waren er nooit problemen?