Toon posts:

everest geeft sloom aan

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hieronder staat van everest 2 videokaarten.
De linkse is een oudere dan de rechtste maar hij geeft bij de rechtse het geheugen zeer sloom aan(waar ik rode cirkel omheen heb gezet.
Hoort dat zo dat dat zo sloom is?

Afbeeldingslocatie: http://upload.timweb.nl/november/video.JPG

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25
Als de videokaart in een laptop zit kan het gewoon terug clocken zijn om stroom te sparen.
Is het een gewoon systeem en de kaart presteerd normaal is dit gewoon een verkeerde read-out van Everest.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Tha Man
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 18:21
Ik heb geen idee wat een oplossing zou kunnen zijn, maar post eens een normale topic titel. De enige reden waarom ik keek was omdat ik dacht dat er misschien iemand bij de verkeerde doelgroep aan het posten was over de Mt. Everest....

Je kan toch niet verwachten dan mensen die jou vast willen helpen, snappen aan de hand van de titel waar dit topic over gaat :)

Verwijderd

Topicstarter
het zit niet in een laptop

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dit lijkt me doodeenvoudig een leesfout. Everest is al wat ouder en wordt niet meer bijgewerkt. Probeer het eens met een ander programma.

@The Zeroorez: Ik was inderdaad wat in de war met de voorganger: Aida32. Het is wel zo dat de gratis versie van Everest niet meer bestaat en de kans bestaat dat de TS nog de oude gratis versie draait.

Ik blijf in ieder geval bij mijn idee: een leesfout.

[ Voor 49% gewijzigd door Admiral Freebee op 25-11-2006 17:17 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een 7300GS.. toevallig on-board?

Dan klokt hij gewoon terug, zodat je meer RAM en snelheid voor je 'gewone' werk hebt.
Admiral Freebee schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:13:
Dit lijkt me doodeenvoudig een leesfout. Everest is al wat ouder en wordt niet meer bijgewerkt. Probeer het eens met een ander programma.
Onzin. Everest ultimate/pro worden wel bijgewerkt.

[ Voor 56% gewijzigd door TheZeroorez op 25-11-2006 17:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee hij is pci-express

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Alsjeblieft, post nou eens normale reply's, waarin je leestekens gebruikt icm Hoofdletters. Praat ook in gewoon ABN en lees je post even door voordat je op 'Verstuur bericht' klikt. Dit staat namelijk nogal... hoe moet ik het zeggen... kinderachtig. In je TS gebruik je echter wel normale spelling.

Terug ontopic: Ik zie dat je geheugen op 8 mHz (DDR) loopt, kijk dit eens na met een ander programma zoals ATItool oid, dan weet je of het een Everest fout is, of dat het aan iets anders ligt. Als je hier ook nog zo'n lage snelheid ziet, moet je hem even met ATItool stressen en dan kijken wat er gebeurd.

edit:

Maak ook eens posts van meer dan 1 zin, dan lijkt het alsof je zelf ook interesse toont.

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 25-11-2006 17:25 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat leonpwner1 zegt.. Kijk eens met 'n overclock-tool waar de 2D-speeds op staan. En probeer verder eens een ander tooltje dan Everest, het kan best dat het fout uitgelezen wordt.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Everest is een programma wat vanalles uit kan lezen maar het is verre van betrouwbaar wat specifieke snufjes betreft. Gebruik eens wat gespecificeerdere tools.
Bovendien mis ik het probleem. Ik kan ook een tool aan laten geven dat mijn PC op 4.77MHz draait. Maar toch heb de performence van een 2GHz machine.
Als je kaart daar op zou lopen had je het wel gemerkt, het is dus makkelijk om te concluderen dat Everest het gewoon bij het verkeerde eind heeft.
Zoiets kun je zelf vast ook wel in zien.
Als je het echt wilt controleren pak je er iets als ATiTool of RivaTuner bij, maar als de performence gewoon naar wens is kun je het er ook bij laten. Dit is gewoon weer een zoveelste leesfout van Everest.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.