Moderatie Overbodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:04

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik heb vandaag voor het eerst een bericht gepost in V&A met daarin een vraag. Helaas is het nu gemodereert tot : Beoordelingen: +1: Standaard niveau, -1: Overbodig, Som: 0 / 2x . Met als gevolg dat mijn opmerking onbeantwoord zal blijven.

Het gaat om deze reactie : http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1840759

De vraag die ik stelde ging om het feit om te bekijken of de aanbieder wel oprecht was aangezien hij pas sinds 1 maand geregistreerd is en nu toch al meer dan 10 producten probeert te verkopen. Bij een enkele product heeft deze gebruiker wel een foto geplaats met daaromheen een verhaal over het product.

En omdat ik geinteresseerd in het artikel probeer ik dus uit te vinden of ik niet mijn tijd aan het verdoen ben.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Tja, hoewel zoiets verdacht lijkt, kan je dan beter gewoon contact opnemen met Rlucky zelf. Om hier zo'n reactie neer te zetten is mijns inziens ook wel overbodig.

Als je het echt niet vertrouwd, doe je het niet. Wil je de poging wagen, handel je imho zo'n vraag via de mail af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:16
Hij geeft aan dat je het op kan halen, dus gewoon gaan kijken als het voor je in de buurt is. niet in de buurt dan wachten op foto's.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.