[Nvidia+Radeon] Video overlay problemen

Pagina: 1
Acties:

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-07 17:17

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Topicstarter
Ik gebruik in mijn computer 2 videokaarten om een dual monitor opstelling te realiseren. Ik doe het zo al jaren en het heeft zo ook al jaren gewerkt. Op dit moment gebruik ik een GeForce 6600 GT als hoofd GPU en in een PCI slotje zit nog een Radeon 7000 weg gewerkt. Uitgangspunt is dat ik namelijk films o.i.d. wil afspelen terwijl ik zit te gamen ofzo.
Voorheen kon ik moeiteloos filmpjes, dvd's en andere bewegende beelden fullscreen uitzenden naar tv via de "Theater Mode" van ATI. Ik sleepte de speler naar het secundaire scherm en die zorgde ervoor dat het netjes fullscreen op mijn tv terecht kwam.
Nu heb ik laatst de computer opnieuw geïnstalleerd en alles werkt verder prima, maar ik blijf met dit probleem zitten.
PowerDVD wil al niet eens afspelen op mijn tweede scherm, VLC wel maar kopieert het beeld gewoon rechtstreeks in plaats van fullscreen zoals het ooit was. En WMP doet het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.hotfusion.nl/error/video.jpg

Ik heb van ATI al verschillende driver versies geprobeerd. Gerommeld met Directx. Opnieuw geïnstalleerd zonder de ATI kaart erin, vervolgens eerst alle andere drivers. Daarna pas de ATI kaart erin, en installeren. Maar allemaal zonder resultaat.
Tijdens installatie van de videokaart drivers komt windows nog zeuren over zijn bestandsbeveiliging, en of ik even de cd erin wil doen om de bestanden terug te zetten. Ik heb iedere keer deze beveiliging geannuleerd, maar heb ook een paar geprobeerd de cd erin te laten zitten, dit geeft ook geen ander resultaat dan nu.

[ Voor 0% gewijzigd door HyperActivE op 25-11-2006 15:26 . Reden: spelling ;) ]

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-07 17:17

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Topicstarter
schop