Openschroeven ACER 1450: wie weet hoe?

Pagina: 1
Acties:

• 4-legged-bird
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:43
Ik wil de DVD-brander uit mijn Acer Aspire 1450 in een andere Acer zetten. Ik heb alle schroeven aan de onderkant losgemaakt, die aan de zijkanten ook, de schroef onder de accu eveneens, maar toch krijg ik de zaak niet los. Kan iemand een tip geven hoe ik dit voor mekaar krijg?

They said it couldn't happen here.... And it didn't

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 15:33

Pubbert

random gestoord

Probeer het toetsenbord eens te verwijderen.

Is de DVD drive niet zo verwijderbaar? (maw: zit deze niet in een media-bay\)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

Reinier

\o/

Kan je hem er niet gewoon uitschuiven? Zoek eens op de onderkant naar van die vergrendelschuifjes.

• 4-legged-bird
Nee, ik kan hem er niet uitschuiven. Ik zie echt niks zitten dat een oplossing gaat bieden. En het toetsenbord krijg ik er ook niet zomaar uit. Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat ik niet eerder aan laptops heb gerommeld, dus ik heb wel een beetje angst dat ik iets kapot maak...

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-01 12:24

nIghtorius

Poef!

kijk even op

http://fileshare.eshop.bg...chstring=ACER+Aspire+1450

kun je de servicemanual voor de aspire 1450 downloaden.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

• 4-legged-bird
Die manual helpt ook weinig, omdat ie pas bij hoofdstuk 5 begint. Er staat alleen een overzicht van de dingen die erin zitten.

Inmiddels is het me duidelijk dat het via de bovenkant moet. Ik heb het balkje boven het toetsenbordje los gekregen, maar nu moet het toetsenbord zélf. De drie schroeven aan de bovenkant zijn natuurlijk makkelijk, maar in het midden en aan de onderkant zit het toetsenbord goed vast. Hoe krijg ik zoiets los? Lijkt me een standaard iets van de Acer......

Pagina: 1