"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Tja dat hele SMART gebeuren is wmb overrated. Ik heb nog nooit een valide melding daarvan gezien. Twee schijven geven al 3 jaar aan dat ik ze moet vervangen en ze werken tot op de dag van vandaag nog prima. Dus tja ik hecht er niet zoveel waarde aan. Meestal zet ik SMART ook meteen maar uit
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Dit is dan een geval dat je S.M.A.R.T niet moet geloven..
Ik denk dat je HD gewoon kapoet is, en je gewoon een RMA aan moet vragen....
Test je schijf anders even met HDTune
Werkt altijd goed, en je kan zien waar je fouten op je HD zitten met de error test..
/me heeft sinds gisteren een Seagate Baracudda 7200.10 en is daar heel erg blij mee
65mb/s
Ik denk dat je HD gewoon kapoet is, en je gewoon een RMA aan moet vragen....
Test je schijf anders even met HDTune
Werkt altijd goed, en je kan zien waar je fouten op je HD zitten met de error test..
/me heeft sinds gisteren een Seagate Baracudda 7200.10 en is daar heel erg blij mee
Ik zou eens proberen je kabels te vervangen. Daarnaast je ide drivers updaten, en een uitgebreide memtest.
Windows Veteran turned Apple Addict
Overigens zal hij wel echt stuk zijn, hij tikt nogal, reageert langzaam en dat is nooit een goed teken.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dan is hij kapot hé. SMART en alle andere dingen zijn hoogstens indicatieve programma's. Goed als weetje in je achterhoofd maar geen zekerheid.ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:56:
Overigens zal hij wel echt stuk zijn, hij tikt nogal, reageert langzaam en dat is nooit een goed teken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pagina: 1