Situatie is nu zo we hebben een analoge lijn met planet internet adsl, en een ISDN lijn van de zaak zonder internet. Omdat mijn pa liever planet internet wil houden, en de zakelijke lijn niet voor eigen gebruik internet wil gebruiken, kan ik dus geen speedlinq nemen. Zijn er mogelijkheden om toch een extra adsl aansluiting te realiseren, hetzij met een eigen analoge lijn, hetzij met een mogelijkheid om speedlinq zonder telefoonnummer te nemen? Dat kan voor 9,95 per maand extra, maar dan zal dat ook nog gaan botsen?
De reden dat hij bij planet wil blijven heeft met een zakelijke reden te maken, dat wordt wel betaald door de zaak en Planet internet is daar nou eenmaal de provider die ze daar gebruiken. Helaas hebben we het toen toen nog niet op de isdn genomen.
Hopelijk heeft iemand hulp, want speedlinq heeft een zeer intressante aanbieding over KPN adsl, iets wat je niet kan krijgen over de kabel, of welke andere provider dan ook... (ja per bbned, babyxl, maar die dekking heb ik hier niet)
De reden dat hij bij planet wil blijven heeft met een zakelijke reden te maken, dat wordt wel betaald door de zaak en Planet internet is daar nou eenmaal de provider die ze daar gebruiken. Helaas hebben we het toen toen nog niet op de isdn genomen.
Hopelijk heeft iemand hulp, want speedlinq heeft een zeer intressante aanbieding over KPN adsl, iets wat je niet kan krijgen over de kabel, of welke andere provider dan ook... (ja per bbned, babyxl, maar die dekking heb ik hier niet)