Ik heb Vista Ultimate geïnstalleerd. Nu wilde ik bij Yahoo gaan schaken, dit is een java applicatie. Ik heb vervolgens via www.virtualmachine.tk de oude MS JVM gedownload omdat de versie van SUN hele kleine lettertjes geeft. (Ik weet verder niet of dit uitmaakt voor mijn probleem, ik denk het niet).
Nu ben ik ingelogd als gewone gebruiker in Vista en als ik nu naar het schaak-applet ga, vraagt hij elke keer toestemming aan de admin om de schaak add-on te installeren/uit te voeren. Nu heb ik dus het wachtwoord gegeven en dat ging prima. Alleen elke keer als ik nu op die site probeer te komen vraagt hij weer toestemming. Als ik dan "Cancel" doe werkt het wel. Alleen hij blijft om toestemming vragen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat te voorkomen is?
Nu ben ik ingelogd als gewone gebruiker in Vista en als ik nu naar het schaak-applet ga, vraagt hij elke keer toestemming aan de admin om de schaak add-on te installeren/uit te voeren. Nu heb ik dus het wachtwoord gegeven en dat ging prima. Alleen elke keer als ik nu op die site probeer te komen vraagt hij weer toestemming. Als ik dan "Cancel" doe werkt het wel. Alleen hij blijft om toestemming vragen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat te voorkomen is?