[stats] de stats zijn heel even stuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Okay, het heeft lang genoeg geduurd: de stats zijn stuk.

het lijkt erop alsof de bak van Speedkikker van de buitenereld is afgesloten.
De backupserver van Soulmaster geeft allerlei vreemdsoortige php en sql-foutmeldingen.

Soulmaster zit momenteel in München (geen idee wat-ie daar aan het uitvreten is) en Speedkikker wordt gezocht dus. De backup-stats waar Keichii een tijdje gelden aan begon hebben allemaal geen data, die draaien helemaal niet mee dus......

Hebt geduld, misschien komt het vandaag nog allemaal goed, maar mischien wordt het ook morgen. Ondertussen ga ik op zoek naar wat html-bronnen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

When it rains, it pours...

Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 20:49
Die van Soulmaster (dat is toch www.dpchserver.nl ?) lijkt het hier gewoon te doen :?

EDIT : Ah, ok, de RML-versie heeft kuren

[ Voor 20% gewijzigd door DigiK-oz op 25-11-2006 13:25 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Sloompie schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:23:
Die van Soulmaster (dat is toch www.dpchserver.nl ?) lijkt het hier gewoon te doen :?
Klopt, dat werkt. Maar de rml-stats of iets anders postbaars voor op /5 doen het niet (of jij heb andere links dan ik heb..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Jup, vanaf hier zijn de stats van Speedkikker onbereikbaar, maar die van Soulmaster doen het gewoon. Ik zou Henk voorlopig rustig in München laten. :P

- edit -
Iets te traag getyperT.... nope de linkjes naar het RML gebeuren doen het niet, maar ik nam eigenlijk aan dat die er op zijn site gewoon nog niet waren en nog op zijn ToDo stonden.

[ Voor 39% gewijzigd door CowArt op 25-11-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik post de SoB stats wel, als speedkikker er weer is kun je die evt. vervangen in dat topic.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 21:41

SandStar

DPC-Crew

Zandster

DukeBox schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:57:
Ik post de SoB stats wel, als speedkikker er weer is kun je die evt. vervangen in dat topic.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even snelle reactie tussen de bedrijven door. Ik had gisteravond al gezien dat mijn server niet meer lekker liep. Helaas liep alles daarna nogal anders qua planning dan ik verwacht had vandaar dat ik nu net pas even tijd had om achter een pc te gaan zitten en het probleem op te lossen. De kernel van de stats machine heeft gister een tik gekregen van iets en daarom was de database niet bereikbaar. Een reboot heeft het nu even opgelost maar ik zal nog moeten kijken wat er echt fout gegaan is.

De rml stats op Soulmasters backup heb ik gefixt, daar stond nog een foutieve include. Ik zal later vanavond als ik meer tijd heb kijken of ik de data van de backup server naar de hoofdsite kan sluizen zodat de history en dergelijke weer netjes klopt.

[edit]
Het probleem lijkt 1 van de 2 schijven in de raid-array die sinds een tijdje in de machine zit. De logfiles geven redelijk veel ide errors op de schijf en dat kan nooit goed zijn. Ik ben nu bezig om de data van de array af te halen en die daarna terug te zetten op de andere schijf die nog wel goed is. Daarna kan de zaak weer aan het draaien, al denk ik dat de stats zelf pas weer goed komen na het terugzetten van een algehele backup wat ik morgen pas goed kan doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Speedkikker laat me s.v.p. weten als de stats op Thor goed draaien. Dan pas ik de linkjes aan op dpch.leijdeckers.nl!

Ow ja, thanks voor de inspanning _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
De links op http://dpch.leijdeckers.nl verwijzen v.w.b. de backup-stats nu allemaal naar Thor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt vind Kuuke een held, vanwege zijn tomeloze inzet voor de stats... en Dukebox, voor het posten van de SoB stats... en Speedkikker omdat' ie als een speer de stats heeft gefixt... en Soulmaster omdat'ie in München zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MySQL heeft een beetje een off-week zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CowArt schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:14:
* CowArt vind Kuuke een held, vanwege zijn tomeloze inzet voor de stats... en Dukebox, voor het posten van de SoB stats... en Speedkikker omdat' ie als een speer de stats heeft gefixt... en Soulmaster omdat'ie in München zit. :+
Ben het helemaal eens met deze coffee freak :P ben er zelf ook een coffee freak.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2006 14:33 . Reden: met koffie op dit moment lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is weer terug uit munchen en
/me heeft besloten dat de autobahnen ook in nederland moeten worden ingevoerd.

Niets is lekkerder dan met 230+ cruisend over duitse wegen te zoefen, bmw's/mercedessen gekmakend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 09:03
Mijn backup stats draaien idd niet.

Met de hoeveelheid andere backup server voelde ik me wel lichtelijk overbodig eigenlijk : :$

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Helaas is speedkikkers site nog steeds niet in orde is het wel?

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Ik heb vanmorgen zonder problemen de SoB en de Leiden Classical stats van zijn server getrokken dus mij lijkt dat ze het weer doen.

Voor het geval van niet: http://dpch.leijdeckers.nl voor een lijst waar ook de backupstats staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij UD-grid krijgen we nog de onderstaande melding:
Warning: Division by zero in /var/www/tstats/dpch/rml.php on line 58
edit: idem bij SETI (waar Diabolical wss al op doelde) :w

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 15:31
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:32:
* Mark83 is weer terug uit munchen en
* Mark83 heeft besloten dat de autobahnen ook in nederland moeten worden ingevoerd.

Niets is lekkerder dan met 230+ cruisend over duitse wegen te zoefen, bmw's/mercedessen gekmakend :D
Dus jij was die gek die zondagsrijdend op de linkerbaan bleef hangen :/

Maar mooi dat de backupstats het weer helemaal goed doen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Oh, waren jullie dat, Henk in z'n patserbak, een kevertje erachteraan met een ontzettende Klungel achter het stuur, en maar met z'n tweeën links blijven treuzelen met 230 km/h, zodat ik er met mijn brommerTje niet langs kom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Wil je voortaan niet meer aan mijn traakhaak hangen met je brommertje? Dat is niet goed voor je assen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:18
Die kever kun je beter aan de trekhaak van het brommertje hangen :P

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Dat is gewoon een smalle auto, tel het aantal wielen maar, zijn er 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10 19:39
Ook een beetje weinig paardjes voor zo'n dikke motor. De bugatti veyron heeft 2x zoveel paardjes met een kleinere motor..... Amerikaanse motor/auto, pffff, kolk in de tank....

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( ik heb maar een zielige Lancia Kappa 2.4JTD :( oke oke dat chipje deed wonderen :) maar eeh weg gaan hopeloos offtopic .

Speedkikker heeft de layout van de backupstats en zijn eigen stats aangepast. veel overzichterlijker zo

dus speed !!! joe are zse best
Pagina: 1