client/server relaties

Pagina: 1
Acties:

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Welke Client/Server relaties zijn er, die gebruikt kunnen worden door Windows XP?

Ik heb al wat gezocht en heb deze gevonden:
Active Directory-
DHCP
Terminal Server

Welke zijn er nog meer?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-03 11:12

ReseTTim

Chocolate addicted

novell met citrix

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoebedoelje? Moeten we willekeurige applicaties en netwerkdiensten gaan noemen die volgens een c/s model werken en toevallig ook op XP draaien? En wat bedoel je hier precies met client/server relatie?

Klinkt trouwens erg als een huiswerkopdracht, leg anders even uit wat de context is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
F_J_K schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:25:
Hoebedoelje? Moeten we willekeurige applicaties en netwerkdiensten gaan noemen die volgens een c/s model werken en toevallig ook op XP draaien? En wat bedoel je hier precies met client/server relatie?

Klinkt trouwens erg als een huiswerkopdracht, leg anders even uit wat de context is.
Beetje late reactie,beter laat dan nooit zeg ik altijd maar.Ik zal het proberen uit te leggen. Ik zou graag gewoon voor een zakelijke opdracht willen weten welke client/server relaties er in Windows XP zitten.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

En wat bedoel je hier precies met client/server relatie?
Nu nog een antwoord op bovenstaande vraag en we kunnen zinvolle reacties geven ;)

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
guidovb999 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:05:
Welke Client/Server relaties zijn er, die gebruikt kunnen worden door Windows XP?
guidovb999 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 06:14:
Ik zou graag gewoon voor een zakelijke opdracht willen weten welke client/server relaties er in Windows XP zitten.
Wat wil je nu? Weten in welke client/server relaties Windows XP gebruikt kan worden? Of welke client/server relaties er in Windows XP zitten. Specificeer trouwens client/server relatie.

Als ik eMule, KaZaa, Bittorrent oid installeer dan is Windows XP zowel client als server. Wat wil je?

Als je het over een directory omgeving hebt (dus authenticatie, profielen etc) hebt dan heb je niet zo veel keuze, dan blijf je met AD en Novell zitten.

Uit je signature:
Certiferingen die ik heb:CCNA,MCSA
Dat meen je niet echt he? Of deze vraag is een grap. :/

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 13:48

markvt

Peppi Cola

CCNA is prima te cheaten overigens, of je het dan waard bent is een ander verhaal uiteraard.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• HardinxCore
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 06:53
Dag Student van Hogeschool Utrecht, eerste jaars Systeembeheer Duaal.

Dit is al de zoveelste keer dat je opdrachten voor verslagen e.d. 'gewoon' op internet door tweakers wil laten beantwoorden en uitwerken.

Niet echt professioneel bezig!!!

Doe er eens wat voor!
Pagina: 1