Hallo iedereen,
ik heb net een nieuwe computer
Moederbord:
Moederbord Pentium Asus P5V-VM DH
Processor:
Processor Intel Core 2 Duo E6400 (2,13/1066/2MB)
Videokaart:
VGA Sapphire Radeon X1600XT 256MB PCI-E
Werkgeheugen:
Kingston DIMM 1 GB Retail, KVR533D2N4/1G
Harde Schijven:
2 x Barracuda 7200.10 Bulk, ST3320620AS, S-ATA2
Voeding:
Sharkoon SilentStorm 120 Retail, ATX2.2
DVDspeler/brander:
DVD-840i Retail, zwart
Cardreader:
MS-tech Card Reader black 5,25 Retail, zwart
FanController:
Zalman FanControl
En een xion 2 kast
En ik heb een paar vraagjes.
1) mijn intern geheugen is zoals je ziet, 1 gb van kingston. Ik doe er toch er veel mee dus ik vroeg mij af of ik nog een geheugen erbij kan kopen. Hetzelfde merk en type en weer 1 gb. Is dit mogelijk? (eventueel ook 2gb erbij?, dus 1gb +2 gb)
2) Mijn cardreader werkt niet goed, als ik er een kaart in stop doet hij niks. En als ik een kaart stop in mijn usb printer doet hij het wel meteen.
3) Mijn Brander doet het niet helemaal goed. Met dvd's brand hij wel goed, maar als ik een cd wil brander krijg ik problemen. een hardware probleem (als iemand intersse heeft kan ik een plaatje sturen) maar andere dingen kan ik wel gewoon branden. Tevens leest hij ook niet altijd orginele dvd's. hij zegt dan dat er niks in de speler zit
4) ik heb 2 usb poorten aan de voorkant die niet zijn aangesloten met het bouwen. kan ik dit alsnog aansluiten? (en hoe?)
Aangezien ik zelf niet echt heel veel verstand van pc's heb, en deze pc dus ook heb laten bouwen waren dit nog een paar kleine probleempjes
Ik hoop echt dat iemand een oplossing weet hiervoor
Alvast heel erg bedankt voor het lezen, en eventueel beantwoorden
Met vriendelijke groet,
Bart
ik heb net een nieuwe computer
Moederbord:
Moederbord Pentium Asus P5V-VM DH
Processor:
Processor Intel Core 2 Duo E6400 (2,13/1066/2MB)
Videokaart:
VGA Sapphire Radeon X1600XT 256MB PCI-E
Werkgeheugen:
Kingston DIMM 1 GB Retail, KVR533D2N4/1G
Harde Schijven:
2 x Barracuda 7200.10 Bulk, ST3320620AS, S-ATA2
Voeding:
Sharkoon SilentStorm 120 Retail, ATX2.2
DVDspeler/brander:
DVD-840i Retail, zwart
Cardreader:
MS-tech Card Reader black 5,25 Retail, zwart
FanController:
Zalman FanControl
En een xion 2 kast
En ik heb een paar vraagjes.
1) mijn intern geheugen is zoals je ziet, 1 gb van kingston. Ik doe er toch er veel mee dus ik vroeg mij af of ik nog een geheugen erbij kan kopen. Hetzelfde merk en type en weer 1 gb. Is dit mogelijk? (eventueel ook 2gb erbij?, dus 1gb +2 gb)
2) Mijn cardreader werkt niet goed, als ik er een kaart in stop doet hij niks. En als ik een kaart stop in mijn usb printer doet hij het wel meteen.
3) Mijn Brander doet het niet helemaal goed. Met dvd's brand hij wel goed, maar als ik een cd wil brander krijg ik problemen. een hardware probleem (als iemand intersse heeft kan ik een plaatje sturen) maar andere dingen kan ik wel gewoon branden. Tevens leest hij ook niet altijd orginele dvd's. hij zegt dan dat er niks in de speler zit
4) ik heb 2 usb poorten aan de voorkant die niet zijn aangesloten met het bouwen. kan ik dit alsnog aansluiten? (en hoe?)
Aangezien ik zelf niet echt heel veel verstand van pc's heb, en deze pc dus ook heb laten bouwen waren dit nog een paar kleine probleempjes
Ik hoop echt dat iemand een oplossing weet hiervoor
Alvast heel erg bedankt voor het lezen, en eventueel beantwoorden
Met vriendelijke groet,
Bart