7900gt xfx lage 3dmark score

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb een 7900GT 256mb ddr3 van XFX
Ik heb vervolgens ook een E6600 2,4GHZ dual core 4mb cach processor
550 enermax voeding
2 GB DRR2 dual channel geheugen

Ik heb een score van 4853 in 3Dmark06 vindt dit zelf aan de lage kant, waaraan zou dit kunnen leggen mijn videokaart? Deze is niet overclockt.

Wat heeft iemand anders behaald met deze setup of in iedergeval met hun 7900GT kaart ben wel benieuwd omdat mijn testen in 3dmark06 nou niet bepaald soepeltjes verlopen. Vindt de score wel erg laag en mijn vraag is dus ook of dit klopt.

Heb namelijk net bij de hcc dagen nieuw mobo+cpu+geheugen gekocht en wil graag weten of dit wel allemaal klopt :S

ik draai de 3dmark demo pas dus niks aan bij het draaien van de benchmark

[ Voor 5% gewijzigd door Gatygun op 25-11-2006 11:56 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Er is niks mis met die score hoor? Is normaal voor een 7900GT :?
En overklokken verberterd de prestaties :P dus als je zou overklokken dan zou heus je score niet lager worden. :P

[ Voor 47% gewijzigd door MensionXL op 25-11-2006 13:59 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:01

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jah en weer een "mijn score is te laag"

pfffft (naja mijn post is net zo veel waard nu maja)
Modbreak:Je zegt het zelf al, je post is gewoon ruk. Als je niets zinnigs te melden hebt, post dan niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Ultraman op 25-11-2006 15:21 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:58:
Er is niks mis met die score hoor? Is normaal voor een 7900GT :?
En overklokken verberterd de prestaties :P dus als je zou overklokken dan zou heus je score niet lager worden. :P
Inderdaad, gelukkig kun je zelf de boel ook vergelijken op futuremark.com... Enneh.. 3DMark (vooral 2k6) zegt echt niet veel over de gameprestaties.

Gewoon overklokken die hap :z

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als je denkt dat je 3DMark06 score laag is, ga dan vergelijken met niet-overgeklokte resultaten van jouw systeem op Futuremark. Dat wijst zich vrij vanzelf en had je met minimale inzet kunnen doen.
Controleer ook instellingen in je drivers om te kijken of er niet Anisotropic Filtering of Anti-Aliasing geforceerd wordt.

Mocht je dat ontdekken dat je 3DMark06 score idd laag is. Dubbelcheck drivers, clockspeed settings van CPU, RAM, videokaart. En test vervolgens game-performence, dikke kans dat die dan gewoon goed is.
Probeer in ieder geval meer zelf uit voordat je over zoiets een topic opent want zo valt er echt heel veel aan te dragen en eigenlijk ook weer niets omdat je het enkel over 3DMark hebt.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.