Toon posts:

Xbox 360 op crt monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan om een crt te kopen om mijn 360 erop te spelen. De 360 spellen zijn volgens mij allemaal breedbeeld, en ik heb tot nu toe geen een breedbeeld crt gevonden. Daarom heb ik een oog op deze twee monitors:

Iiyama vision master pro 512
Dell P1130

Welke van deze twee zal ik kopen? Ik heb op GoT gezocht en ik kwam veel posts tegen die zeiden dat iiyama een slechte merk was. In de dell monitor zit een sony trinitron, wat volgens mij ook beter is.

En mijn tweede vraag is als ik een spel van 720p speel op die twee monitoren, hoe groot zijn de zwarte randen onder en boven die ik krijg? En met een spel van 1080p?

Bij voorbaat dank

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:56
Je zou even kunnen kijken volgens mij heeft sony en sun ooit eens 24 inch schermen gemaakt

Interpolis, glashelder!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit zijn beide 4:3 monitoren. Als je geen breedbeeld CRT hebt kunnen vinden zoek je verkeerd, kijk eens naar de Sony FW900 - dat ding kan met gemak 1080i aan op 85Hz :z

Sowieso zijn er meer breedbeeld CRTs. Als je ze niet kunt vinden zoek je waarschijnlijk niet slim...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 11:42:
Dit zijn beide 4:3 monitoren. Als je geen breedbeeld CRT hebt kunnen vinden zoek je verkeerd, kijk eens naar de Sony FW900 - dat ding kan met gemak 1080i aan op 85Hz :z

Sowieso zijn er meer breedbeeld CRTs. Als je ze niet kunt vinden zoek je waarschijnlijk niet slim...
Ik wilde het eigenlijk tweedehands kopen en het mag niet meer dan 150 euro kosten. Kan iemand mijn vragen beantwoorden a.u.b? :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eeh, ik bied het je hier op een dienblad aan. Als jij niet eerder meldt dat je 2e hands wil kopen kunnen wij dat niet ruiken. En dan nog, doe even de moeite, de FW900 zie je vaak ook 2e hands voor niet al teveel...
Kan iemand mijn vragen beantwoorden a.u.b? :)
GoT Huisregels

We verwachten hier op GoT toch wel enige eigen inzet van je. "Welke zal ik kopen?" is een vraag die je altijd met eigen uitzoekwerk kunt beantwoorden. Doe die werk dus gewoon even. Als je helpdeskantwoorden wilt kun je de helpdesk bellen. Hier werkt het niet zo.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.