Ok, je hebt overal aan gedacht en dan doet zich een situatie voor dat het toch niet gaat en er dingen misgaan, zoals forumposts kwijtraken en MySQL (niet de enige DB-software dat soms onvoorspelbare dingen doet) dat vage dingen staat te doen. Daar doe je niks aan en iedereen weet volgens mij wel dat jullie er alles aan doen om zo veel mogelijk data terug te krijgen.
Wat me verbaasde is dat er nog geen steun-de-admin-topic is. Wellicht komt dat omdat er relatief weinig data verloren is gegaan, maar van de andere kant: er is een hoop tijd en slaapgebrek voor nodig om alles weer te laten draaien, dus vind ik wel dat jullie een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dus, bij deze een steuntje in de rug.
Wat me verbaasde is dat er nog geen steun-de-admin-topic is. Wellicht komt dat omdat er relatief weinig data verloren is gegaan, maar van de andere kant: er is een hoop tijd en slaapgebrek voor nodig om alles weer te laten draaien, dus vind ik wel dat jullie een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dus, bij deze een steuntje in de rug.