Toon posts:

foute search :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he adjes,

ik probeer wat te vinden op 'lpt' in programming&scripting maar dat mag niet van de search omdat het te kort is :'(

ik had er laatst ook al problemen mee toen ik wat in network troubleshouting probeerde te vinden...

tis wel een beetje irri, kunnen jullie het minumum niet op 2 of 1 zetten? lijkt me niet zo moeilijk toch?

alvast bedankt voor het fixen ;)

greetz,

Jasper

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Dit is geen limiet die we zelf bedacht hebben, maar de makers van MySQL. Dit kan wel veranderd worden maar dan moet MySQL opnieuw gecompiled worden en dat is iets wat Rick moet doen..

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Tot die tijd kun je op de inhoud van het bericht zoeken op 'lpt'.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
of gebruik een veel betere search: http://onno.dhs.org/gotsearch

DIT IS MIJN WEBSITE

• Arjen
De Got searchengine vindt 4 relevante topics, die van Onno 3. Wat is (op dit moment) beter? Duurt ws. een paar dagen voordat dat 4e topic ook in Onno's searchengine zit. En dan zijn de resultaten hetzelfde, niet beter.

Verwijderd

Onno's search: Rare wildcards zijn niet nodig...

Die search engine die kan mijn gedachten lezen en bepaalt aan de hand van mijn gedachten dat ik op %lpt, lpt%, %lpt% of gewoon alleen lpt wil zoeken??

Knap hoor!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal :)

'k heb het toch nog gevonden :)

• Onno
  • Niet online
De Got searchengine vindt 4 relevante topics, die van Onno 3.
Hmmz... vaag... als ik op 'lpt' zoek in progforum vind ik er toch 5 hoor... :?
En dan zijn de resultaten hetzelfde, niet beter.
Maar door het gebruik van (o.a.) booleaanse expressies kun je je query wel veel specifieker maken. En dat vergroot de vindbaarheid van dingen.
Die search engine die kan mijn gedachten lezen en bepaalt aan de hand van mijn gedachten dat ik op %lpt, lpt%, %lpt% of gewoon alleen lpt wil zoeken??
Nee. Je kunt wel wildcards gebruiken, (op blaa* zoeken ofzo) ze zijn alleen niet nodig voor elke query. En wat er staat klopt gewoon, _ en % zijn nooit nodig. :)

(overigens kan de huidige search van GoT helemaal niks meer met wildcards dus ehh... wat is je punt?)

• Arjen
Ik zou het graag nog een keer willen proberen ware het niet dat je searchmonster momenteel weer onbereikbaar is.

• Arjen
Vanmiddag leverde een search slechts drie resultaten op, nu inderdaad vijf stuks. Dat topic wat vanmiddag ontbrak is er inderdaad bijgekomen. Je extra topic heb je te danken aan het feit dat jij zoekt op onderwerp EN inhoud.

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
ach ja, ik zoek eerst hier, en dat gaat de laatste tijd gewoon steeds beter..

als ik iets niet vind, dan move ik naar onno...

• Onno
  • Niet online
ware het niet dat je searchmonster momenteel weer onbereikbaar is.
Met dank aan @home. :(
Pagina: 1