Ik ben van plan om voor 5 december een DVD Recorder met harde schijf te kopen. Nu staat er alleen erg weinig info op GoT over DVD recorders dus heb ik even op google wat research gedaan. De volgenden kwamen in mijn prijsklasse:
Panasonic EH-55
Video formaten: DVD, VCD, SVCD, DivX
Ondersteunende media: DVD-R, DVD+R, DVD RW, DVD-RAM, CD-R, CD-RW
Audio uitgangen: Optisch
Video-uitgangen: component, s-video, rgb, sd/mmc
Harde schijf: 160 GB
Prijs: €344
Samsung DVD HR 735
Video formaten: DVD, MPEG
Ondersteunende media: DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, CD-R, CD-RW, SVCD, VCD, DivX
Audio uitgangen: Coax, scart
Video-uitgangen: s-video, scart
Prijs: €279
Sony RDR HX 725
Videoformaten: DVD, DivX, JPEG, VCD
Ondersteunende media: DVD RW, DVD+R, DVD-R
Audio uitgangen: SCART
Video-uitgangen: IEEE1394/firewire/i.LINK™, av input/output, component, s-video, scart
Prijs: €299
In principe hoef ik alleen maar te recorden van digitale televisie (@home) en het vervolgens op een dvd branden en wellicht wat zelfgebrande dvd's afspelen. Nu zijn ze daar allemaal geschikt voor (toch?) maar toch zijn er grote prijsverschillen. Moet ik dan gewoon de goedkoopste nemen?? Of heeft iemand ervaringen met gebruiksgemak etc.?
Ik zit er dus aan te denken om gewoon de Samsung te kiezen, maar dat is alleen vanwege de prijs.
Panasonic EH-55
Video formaten: DVD, VCD, SVCD, DivX
Ondersteunende media: DVD-R, DVD+R, DVD RW, DVD-RAM, CD-R, CD-RW
Audio uitgangen: Optisch
Video-uitgangen: component, s-video, rgb, sd/mmc
Prijs: €344
Samsung DVD HR 735
Video formaten: DVD, MPEG
Ondersteunende media: DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, CD-R, CD-RW, SVCD, VCD, DivX
Audio uitgangen: Coax, scart
Video-uitgangen: s-video, scart
Prijs: €279
Sony RDR HX 725
Videoformaten: DVD, DivX, JPEG, VCD
Ondersteunende media: DVD RW, DVD+R, DVD-R
Audio uitgangen: SCART
Video-uitgangen: IEEE1394/firewire/i.LINK™, av input/output, component, s-video, scart
Prijs: €299
In principe hoef ik alleen maar te recorden van digitale televisie (@home) en het vervolgens op een dvd branden en wellicht wat zelfgebrande dvd's afspelen. Nu zijn ze daar allemaal geschikt voor (toch?) maar toch zijn er grote prijsverschillen. Moet ik dan gewoon de goedkoopste nemen?? Of heeft iemand ervaringen met gebruiksgemak etc.?
Ik zit er dus aan te denken om gewoon de Samsung te kiezen, maar dat is alleen vanwege de prijs.