Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] product pricewatch komt niet overeen met echte product

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had nog een usb stick nodig, dus ik dacht: laat ik eens op de pricewatch kijken. ik zocht ook een usb stick met ondersteuning voor het U3 platform( www.u3.com ) nadat ik gezocht had, zag ik voor een redelijke prijs de Verbatim Store'n'Go U3, 1GB staan. dus ik wilde graag die kopen. maar ik heb zojuist het product ontvangen, maar het is niet de u3 versie, maar de normale usb2 versie zonder ondersteuning voor u3. ik had er niet echt bij nagedacht toen ik het product bestelde, want immers op jullie site stond de u3 versie, maar de deeplink was naar de normale versie.

nu is mijn vraag, als ik het product terugstuur, kan ik dan ook de verzendkosten terugkrijgen, en dan het goede artikel krijgen, want ik geloof dat bij de pricewatch alles geregeld word door de winkels zelf. dus is het in princiepe een fout van de winkel.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Misschien moet je gewoon de winkel even bellen en overleggen ?

Volgens mag je sowieso binnen zoveel dagen ruilen ?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 11:50

Barrycade

Through the...

Bij webwinkels heb je een 7 dagen afkoelingsperiode. Dus binnen 7 dagen terugsturen en je hebt na een tijdje je geld terug. Of ze moeten toch een U3 versie hebben, even vragen of je kan ruilen.

Het hele proces gaat waarschijnlijk makkelijker als je de verpakking van de stick niet hebt open gemaakt :)

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

littlejoannes schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:07:
Bij webwinkels heb je een 7 dagen afkoelingsperiode. Dus binnen 7 dagen terugsturen en je hebt na een tijdje je geld terug. Of ze moeten toch een U3 versie hebben, even vragen of je kan ruilen.

Het hele proces gaat waarschijnlijk makkelijker als je de verpakking van de stick niet hebt open gemaakt :)
Inderdaad. Verzendkosten zul je waarschijnlijk wel zelf moeten betalen overigens, zie het maar als prijs voor een wijze les dat je altijd ff goed je order moet checken voor je de boel bevestigt ;) Er zitten trouwens wel vaker dit soort foutjes in de pricewatch, daar kun je maar beter gewoon rekening mee houden denk ik dan je er heel druk om te maken.
Ps: problemen met de pricewatch horen denk ik niet in SG maar in de Buyers Zone

[ Voor 18% gewijzigd door Elwood Blues op 24-11-2006 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat klopt, maar als ik zou ruilen voor een vervangend product heb ik twee keer over dezelfde verzendkosten, wat al gauw 16 euro is bij elkaar voor 16 euro kan ik ook wel wat anders leuks doen als je snapt wat ik bedoel.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

't Is inderdaad wel vervelend. Misschien heeft de webshop begrip voor de situatie en valt er wat met ze te regelen :) Neem ff contact met ze op, da's de enige manier om het te weten te komen :)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 22:52

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:02:
want immers op jullie site stond de u3 versie, maar de deeplink was naar de normale versie.
Sowieso is het altijd verstandig op de site van de winkel goed te kijken of er naar het juiste product is gelinkt :)
nu is mijn vraag, als ik het product terugstuur, kan ik dan ook de verzendkosten terugkrijgen, en dan het goede artikel krijgen, want ik geloof dat bij de pricewatch alles geregeld word door de winkels zelf. dus is het in princiepe een fout van de winkel.
Verwacht dat je die verzendkosten kwijt bent, wel kun je het product binnen 7 dagen na ontvangt retour zenden. Kijk wel even in de voorwaarden van de winkel hoe je dat precies moet aanpakken.

Verder is dit meer een BZ onderwerp dus ik move je topic en pas de titel even aan :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Fouten in de Pricewatch kunnen wel eens voorkomen. Let er goed op dat veel informatie wordt ingevoerd door shops en users en dat er dus altijd wel een foutje in kan sluipen. Zie ook: Waar komen al die prijzen vandaan? :)
Dit topic gaat op slot, omdat je vragen zijn beantwoord en dit soort onderwerpen niet echt in BZ thuishoren.

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 25-11-2006 11:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.