Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows Mobile]Extra mailbox en openbare agenda

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een Mio Pocket PC met Windows Mobile, alles netjes ingesteld pda synct met MS Exchange 2003 server. Dit gaat allemaal goed. Alleen nu een vragen:

Wij gebruiken hier een openbare agenda die bij iedereen in zijn Outlook is toegevoegd alleen nu wil ik deze mailbox ook laten synchroniseren met deze PDA. Ik kan nergens deze optie vinden om een extra mailbox toe te voegen. Volgens mij zit deze optie er standaard ook niet in voor zover ik kan vinden hier op got en op google. Dit geldt ook voor een openbare agenda waar iedereen in kan via Outlook

Wat ik me af vraag of dit misschien mogelijk is via een tool of een ander programma voor op deze PDA. Ik kan tot nu toe hier niets over vinden, misschien dat het helemaal niet mogelijk is maar mijn laatste hoop is dat iemand hier het antwoord daar op kan geven

Twitter | Linkedin

• Mavvie
subtiel kickje^

Twitter | Linkedin

• Mavvie
nog maar een wanhopig kickje

Twitter | Linkedin

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 14:42

netblade

Sunrise

Je pocketpc ondersteund dit standaard niet, omdat er geen user gekoppeld is aan de standaard openbare mappen (waar dus ook waarschijnlijk jullie bedrijfsagenda instaat), wellicht even googleen op gelijkwaardige groupware software voor je pocketpc.

Succes.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:25
Is dit echt niet mogelijk? Lijkt mij toch wel een enorme tekortkoming waar vele bedrijven dan tegenaan moeten lopen?

• Mavvie
djluc schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:56:
Is dit echt niet mogelijk? Lijkt mij toch wel een enorme tekortkoming waar vele bedrijven dan tegenaan moeten lopen?
Ik ben nog steeds op zoek, via google wordt ik niet echt wijzer. Dus ik vrees het ergste

Twitter | Linkedin

• djluc
Ik zou het wel erg vreemd vinden, zou je dan toch voor die soort toepassingen naar Blackberry moeten kijken?

• djluc
Ik heb wat gehoord van een collega IT bedrijf: Een mail-enabled public folder gebruiken en deze in je favorieten zetten. Dan zou het mogelijk moeten zijn. Dit heb ik dus niet getest maar misschien is het een kansje.
Pagina: 1