Snel dvd naar hdd kopieren

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:40
Ik ben opzoek naar software om dood simpel alle data/files van een dvd naar een mapje op mn hdd te kopieren. Of, als dat niet ingewikkelder is naar een iso bestand op mn hdd.

Ik vond DVD Decrypter, maar die doet al ~40 minuten over 1 dvd...? Ik bedoel, mn dvd speler kan minimaal al 5.5mb/s lezen, misschien wel hoger maar dit is de hoogste waarde die ik net zag.

4.2gb ~= 4300 mb
(4300mb/5.5)/60 = 13 minuten...

Mijn vraag is dus of iemand een programmatje weet dat een dvd in zo'n 10-15 minuten naar mn hdd kan kopieren?

• zepydeus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02-2025
volgens my is het het snelste
gewoon via windows verkenner....

van je dvd station naar je harde schijf

2x pIII@933, 4x512MB pc133, MSI694D PRO, Matrox G550 dualhead DVI, 4x 80GB 8MB, NEC1300, LG DVD 16x48, AOPEN hq08, 4x80mm casefan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zepydeus schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 12:20:
volgens my is het het snelste gewoon via windows verkenner....

van je dvd station naar je harde schijf
Precies, als het niet gedecrypt hoeft te worden staat het er op die manier zo op :)

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-07 11:34

Beugelfles

I love rusty spoons

DVD shrink werkt volgens mij ook aardig snel. Kan je ook direct onnodige ondertiteling eraf donderen. heb nu ff geen tijd om te testen.

Zit gewoon een back-up functie op, makkelijk instelbaar en dergelijke.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

tja een complete DVD kopieren kan lang duren maar dit is helemaal afhankelijk van de lees/schrijf snelheid van je schijven. maar logisch nadenkent is slepen natuurlijk het makkelijkst omdat je geen ander prgramma gebruikt wat resources vreet, en ook absoluut niets encrypt.

• Jol65
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 20:29
Ik zou met Nero een ISO maken en deze met Nero Image Drive mounten.
Pagina: 1