Virus in mail?

Pagina: 1
Acties:

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
Ik heb hier een pc waarop de mail in Oulook Express 6 binnen komt. De eigenaar heeft daar een aantal mails op staan in Postvak UIT die blijven staan na verzenden. Ze kunnen ook niet weggegooid of verplaatst worden. Wanneer gepoogd wordt de mail te verplaatsen naar een andere map wordt deze er naar toe gecopieerd, het origineel blijft staan.

Ik heb de FAQ doorgelopen en daar heb ik niets in gevonden dat hielp.
Via de search heb ik ook geen oplossing kunnen vinden.
De computer is gescand met Trendmicro Housecall. Die heeft wel het een en ander gevonden maar het heeft niet mogen baten.
Via Google vond ik de optie Bestand > Ofline Werken > opnieuw opstarten > mail wegknikkeren > opnieuw opstarten > Ofline werken weer uitvinken. Dit heeft ook niet geholpen.
Oulook Express starten in safe mode helpt ook niet.

Iemand een andere optie?

[ Voor 8% gewijzigd door agent327 op 24-11-2006 12:16 ]

Wanbeleid is ook beleid.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 19:52

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoek eens op de pc naar .dbx bestanden, als je er in meerdere mappen vindt, kijk dan even welke je moet hebben (standaard staan die onder XP in "Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{lang getal en letters}\Microsoft\Outlook Express"). Verwijder daar dan het postvak uit.dbx bestand van (zet het op een andere plaats zodat je het evt. nog terug kunt plaatsen). Hierna zou je postvak uit leeg moeten zijn. (Outlook express maakt de map zelf opnieuw aan.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
En gewoon kijken waar de dbx-files worden opgeslagen (extra's/opties/onderhoud) en dan 'outbox.dbx' / 'postvakuit.dbx' deleten?
(disclaimer: alles op eigen risico en wel ff eerst voor de zekerheid een reservekopie ervan maken natuurlijk :P)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Topicstarter
Het weggooien van de uitbox heeft geholpen, bedankt! 8)

Wanbeleid is ook beleid.