Ik ben bezig om voor een forum waar ik vrij actief ben een Greasemonkey script te maken dat alle smileys van dat forum van de pagina verwijdert. Ik heb het op het moment draaien met:
Ik wil eigenlijk gewoon het hele IMG element verwijderd hebben. Het effect voor de gebruiker is natuurlijk hetzelfde (geen smileys meer in zicht), maar ik zou het liever anders aanpakken.
Deze code geeft geen errors in de error console van Firefox, maar verwijderd de smileys ook niet:
Ziet iemand wat hier fout gaat? Als er nou errors werden gegenereerd kon ik er nog iets mee.
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| var imgList = document.getElementsByTagName("img"); var x; if (window.location.pathname.indexOf("showthread") != -1) { for (x = 0; x < imgList.length; x++) { if (imgList[x].src.indexOf("images/smilies") != -1) { imgList[x].style.display = "none"; } } } |
Ik wil eigenlijk gewoon het hele IMG element verwijderd hebben. Het effect voor de gebruiker is natuurlijk hetzelfde (geen smileys meer in zicht), maar ik zou het liever anders aanpakken.
Deze code geeft geen errors in de error console van Firefox, maar verwijderd de smileys ook niet:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| var imgList = document.getElementsByTagName("img"); var x; if (window.location.pathname.indexOf("showthread") != -1) { for (x = 0; x < imgList.length; x++) { if (imgList[x].src.indexOf("images/smilies") != -1) { imgList[x].parentNode.removeChild(imgList[x]); } } } |
Ziet iemand wat hier fout gaat? Als er nou errors werden gegenereerd kon ik er nog iets mee.