[Infopath 2003] Herhalende tabel beperken

Pagina: 1
Acties:

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben bezig met het bouwen van diverse formulieren in Infopath 2003 en nu loop ik tegen het volgende aan:
In een formulier voor P&O wil ik dat per dag ingevuld kan worden hoeveel uur er gewerkt wordt. Standaard wordt er 1 werkweek getoond, maar de roosters kunnen tot 4 weken gaan (qua afwijkende uren op diverse dagen). Nu wil ik eigenlijk niet meteen 4 weken tonen om in te laten vullen, maar via keuzevakjes (checkbox) aan laten geven in welke weken er afwijkende uren gewerkt worden. Dan op basis van de keuzevakjes de betreffende weken tonen, zodat de juiste uren bij de juiste dagen ingevuld kunnen worden.

Het probleem: een herhalende tabel kan 'onbeperkt' ingevoegd worden. Hoe kan ik dit afschermen? (dus max 4 weken)
2e vraag daarbij: Hoe kan ik het invoegen van nieuwe regels in de tabel koppelen aan controls (condities)?

[ Voor 8% gewijzigd door Helsie op 24-11-2006 11:08 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

http://office.microsoft.c...opath/HA100338851033.aspx

Wellicht kan je dat gebruiken zodanig dat de standaard vier weken ziet en dan 0/1/2/3 weken verbergt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Helsie
  • Niet online
Thanks, ik ga hier op het werk komende week mee aan de slag. Als het met een list box kan, moet het toch ook met selectie vakjes lukken? :-)

• Helsie
  • Niet online
Ik wil graag nog even toevoegen dat dit perfect werkte. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

\o/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)