XFX GF 8800 GTX - Tevreden??!

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08-2025
Hoi,
Ik heb laatst een XFX 8800 GTX gekocht maar ben eigenlijk niet echt tevreden over
wat er mee geleverd wordt. zo zitten er bijvoorbeeld geen pci-e voedings kabels bij
en ook geen fatsoenlijke tv out kabels bij (op een 1 meter lange s-video->s-video na).

ook zit er geen manual bij, alleen een "boekje" van 3 blz over hoe je de kaart in
je pc moet stoppe (duh also iemand die zo een kaart koopt niet weet hoe dat moet)
Ik vind het gewoon belachelijk dat die dingentjes niet gewoon standraad bij een kaart van 600+
euro zitten.

daarnaast ben ik wel zeer tevreden over de performance maar dat zal bij alle 8800 gtx'en wel
ongeveer het zelfde zijn.

Graag zou ik willen weten of er bij de andere merken gtx'en wel meer/betere toebehoren zitten.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Het kan aan mij liggen, maar op de doos staat toch gewoon wat er wel of niet inzit.

Dus dan had je het toch kunnen weten? Er zullen ongetwijfeld levernaciers zijn die er meer kabeltjes e.d bij leveren. Maar of dat nu echt zo spannend is?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Als je het er niet mee eens bent zou ik hem terug sturen met de opmerkingen erbij. Je mag producten terugsturen als je er niet tevreden over ben.

Maar om er nu niet tevreden over te zijn omdat je er niet genoeg oud papier bij krijgt...

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08-2025
of het spannend is boeit mij niet zo het gaat erom dat ik het belachelijk vind om die dingen niet gewoon met zon kaart mee te leveren. als je dan eens kijkt wat je allemaal bij een moederbord krijgt.

op de doos staat ook niet precies wat er inzit alleen de 'features' van de kaart

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:33

silitek

Tubes Only

Zaken die je aankaart hebben een secondaire functie. Primair is de snelheid van de 8800GTX. En daar gaat het om. Kabeltje te kort en dat soort zaken zal de meeste een worst wezen ;)

Tubes....It's what make music music!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JJ16v schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:07:
ook zit er geen manual bij, alleen een "boekje" van 3 blz over hoe je de kaart in
je pc moet stoppe (duh also iemand die zo een kaart koopt niet weet hoe dat moet)
Ik vind het gewoon belachelijk dat die dingentjes niet gewoon standraad bij een kaart van 600+
euro zitten.
Ik vind het dan weer raar dat iemand die 600+ euro aan een vga-kaart uitgeeft, niet vantevoren even op de site van XFX kijkt om te zien wat 'ie wel/niet erbij krijgt (is nl. gewoon op te zoeken).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje zinloos imo, zoals gezegd had je van tevoren even op de site van de fabrikant kunnen kijken. Verder is er ook weinig discussie mogelijk, eerder wordt het een opsomming en dat is niet zo interessant :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.