Rutger Geerling. Fotograferen.net Photography & Journalism
Verwijderd
Ik denk dat je bij Seagate in principe wel redelijk goed zit. Maar let wel dat heel andere type schijven in die externe kant-en-klaar behuizingen kunnen zitten. Beter kies je je eigen schijf uit en koopt een externe behuizing ervoor.
Heb je ook al eens gedacht aan RAID trouwens? Als je zorgt dat je hoofdstorage redundant is, hoef je ook minder eisen te stellen aan je backup.
Heb je ook al eens gedacht aan RAID trouwens? Als je zorgt dat je hoofdstorage redundant is, hoef je ook minder eisen te stellen aan je backup.
maxtor heeft naast de standaard drives ook maxline disk die beloven langer mee te gaan. Ander emerken zullen dat ook wel hebben.
Alleen tape belooft langer mee te gaan, over x jaar, En zoals je wel wist zijn CD's DVD slecht als langetermijn oplossing.
Alleen tape belooft langer mee te gaan, over x jaar, En zoals je wel wist zijn CD's DVD slecht als langetermijn oplossing.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik heb ook een aantal extenre Maxtor HDD's. Heb er eens een opengemaakt en er blijkt netjes een MaxLine II schijf in te zitten. Met die Maxtors zit het dus blijkbaar wel goed.
[ Voor 0% gewijzigd door sMoKeFiSh op 24-11-2006 13:28 . Reden: typo ]
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Verwijderd
Die heb ik ook, lijken wel degelijke schijven.leuk_he schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:16:
maxtor heeft naast de standaard drives ook maxline disk die beloven langer mee te gaan. Ander emerken zullen dat ook wel hebben.
Alleen wat ik hoor is dat ze niet fysiek verschillen van de DiamondMax10-schijven, en dat alleen selectie/testprocedure en firmware een verschil uit kan maken, en natuurlijk de garantie.