Toon posts:

PC > TV connecten en dan Wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo allen,

ik weet niet zeker of ik nu op de juiste plaats deze topic open, maar denk het wel.

ik heb een vraagje, en ik heb al meerdere zoekopties geprobeerd op google, maar kom er niet echt uit. misschien weet iemand hier over het volgende meer.

Ik wil graag mijn computer die ik volgend jaar ga kopen wireless connecten met mijn HD TV, wireless omdat ik de pc boven wil neerzetten en de tv staat in de huiskamer.

Uiteraard wil ik dit het liefst via DVI of HDMI (ligt aan de videokaart van pc) connecten met de HDMI ingang op mijn TV. Tevens zou ik het handig vinden als ik bijvoorbeeld een toetsenbord en muis kan aansluiten bij de TV, zodat ik niet alleen via afstandsbediening mijn pc kan besturen op mijn TV.

Zoals ik al vermelde, ik weet niet eens of het bestaat en google geeft me niets terug :S

Iemand enig idee of dit mogelijk is?

alvast bedankt!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:04
volgens mij bestaat dat niet. er zijn wel van die kastje waarmee je het analoge tv signaal door kan sturen maar dat komt volgens mij niet in de buurt van DVI kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
martijn- schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:19:
volgens mij bestaat dat niet. er zijn wel van die kastje waarmee je het analoge tv signaal door kan sturen maar dat komt volgens mij niet in de buurt van DVI kwaliteit.
Is het dan op die manier wel mogelijk om dan aan het TV kant (receiver van wireless ding) toetsenbord en muis aan te sluiten?

hoe heet zo'n apparaat eigenlijk?

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 11:25:
[...]

Is het dan op die manier wel mogelijk om dan aan het TV kant (receiver van wireless ding) toetsenbord en muis aan te sluiten?

hoe heet zo'n apparaat eigenlijk?
nee het stuurt alleen het tv signaal

op deze link staat zo iets.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ik weet niet zeker of ik nu op de juiste plaats deze topic open, maar denk het wel.
Als ik even in je posthistory kijk zie ik dat je in het verleden wel degelijk het AVH subforum gevonden hebt...

Dus dan wil je weten hoe een videosignaal ergens heen te krijgen.

Dan heb je blijkbaar afgewogen:
Audio, Video & Hifi
Overige Hardware

Hoe kom je erbij dat het hier beter zou staan? Sowieso - als je het niet weet, vraag eerst na. Die moeite niet nemen toont bijzonder weinig eigen inzet. Er staat nota bene momenteel een actieve topic in AVH hierover, ga die eens lezen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.