Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verbinding maken met nokia pc suite lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28
Ik heb sinds gisteren een nokia 6233. Ook heb ik een bluetooth stick voor mijn pc.
Gisteren heb ik de bluetooth stick in mijn pc gedaan, bluetooth op nokia aan, en gepaired met elkaar.
Daarna nokia presenter geinstalleerd, werkte goed.
Vervolgens nokia pc suite van de cd, werke ook goed. Kon verbinding maken en bestanden versturen.
Echter was er een update die ik net geinstalleerd heb, maar nu krijg ik geen verbinding met de pc suite!
Windows heeft wel verbinding en media presenter werkt ook nog.
Wie kan mij helpen?

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Heb jij toevallig als bluetooth programma Blue Soleil? Want mijn oom had dat probleem ook en met de nieuwste versie van Blue Soleil en Pc Suite werkte het wel.

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 23:55

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

gelukkie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:05:
Ik heb sinds gisteren een nokia 6233. Ook heb ik een bluetooth stick voor mijn pc.
Gisteren heb ik de bluetooth stick in mijn pc gedaan, bluetooth op nokia aan, en gepaired met elkaar.
Daarna nokia presenter geinstalleerd, werkte goed.
Vervolgens nokia pc suite van de cd, werke ook goed. Kon verbinding maken en bestanden versturen.
Echter was er een update die ik net geinstalleerd heb, maar nu krijg ik geen verbinding met de pc suite!
Windows heeft wel verbinding en media presenter werkt ook nog.
Wie kan mij helpen?
Ik had precies hetzelfde probleem... hij deed het.. volgende dag nogmaals geprobeerd en no way.. Blue Soleil (versie 2.xxx) vond de 6233 prima, kon er ook bestanden vanaf halen. Maar PC Suite kon geen bluetooth apparaten vinden. Uiteindelijk geen gezeur meer met bluetooth en vage Blue Soleil en driver zooi, gewoon een datakabeltje gekocht voor 5 euro incl. verzendkosten.

• gelukkie
Nee ik gebruik de standaard windows drivers. Ik heb net de nieuwe versie van pc suite er weer afgehaald en die van de cd er weer opgezet. Maar deze krijgt nu ook geen verbinding! Hij vind de telefoon wel bij bluetooth apparaten, maar vervolgens zijn er geen services en connect hij niet.
Als ik de telefoon weg haal bij de windows driver en dus niet meer pair en hem via pc suite laat pairen gaat het alsvolgd. pc suite vind nokia, moet een code kiezen, klik op volgende vervolgens moet ik de code op mijn nokia invoeren en vraagt deze of er automatisch verbinding mag worden gemaakt. Ik kies voor ja. Echter gaat de pc suite daarna niet verder! Ik kan alleen op help of anuleren drukken.

Is er toevallig niet een gratis alternatief programma? Zoals je voor SE wel hebt?

• gelukkie
Ik ben denk ik iets verder.
Pc suite werkt met com 1 en een pc suite com, echter als ik de poorten toevoeg bij mijn bluetooth poorten wordt die com1 (naam) automatisch aan com 11 gekoppeld en de andere aan com 12.
Zou hier het probleem kunnen zitten? en hoe si het op te lossen?