Toon posts:

!!!- Welk TV-kaartje raad jij mij aan -!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tv is verrot
1e - Ik heb totaal geen verstand van tv kaarten en wil tervervanging van mijn tv een tv-kaart kopen waar ik dus gewoon goed TV mee kan kijken op mijn PC

2e - Ik wil niet meer dan 200,- uitgeven
hij moet goed beeld geven en goed geluid(stereo) en het liefst een optie voor een AB (heb zelf een goede universele AB waarmee ik alles kan AB-en)
Hij moet ook "kanaalplus":) kunnen decoden

zeg ook als je voor 200,- zoiets niet kan krijgen

Verwijderd

Ìk zou een pctv Rave van pinnacle nemen, kost iets van 89 piekjes en ik vind hem reuze fijN!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Tineua werkt anal plus daarop dan lijkt me niet he??

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:18
Hauppauge Win-TV kaarten zijn heeel goed beter dan pinnacle vind ik. maar ja dat is mijn mening

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hauppauge en Miro zijn ongeveer even goed. Huisgenoot van me heeft een Hauppauge en ik de Miro, ik vind de Miro veel gebruiksvriendelijker, tijdje geleden (jaartje ofzo) stond er een review van de PCTV Pro en de Hauppauge (vergelijkbaar model) die door de Miro werd gewonnen. De beide tuners waren vergelijkbaar en de een was makkelijker in gebruik en had een betere/mooiere interface, de ander won weer op 1 of 2 extra aansluitingen.

Ik ben erg tevreden met mijn miro, maar een hauppauge is ook geen slechte keus. Koop alleen geen merkloze, want dan heb je vaak dat je de zendervolgorde niet aan kunt passen, en dat is echt zwaar kut.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:50

Petuhr

FreeBSD

PCTV Rave is helaas Mono, en je kan er Canal+ mee kijken... (Als je een decoder hebt teminste)

Die programmatjes werken toch voor geen meter... klote beeld en geen geluid..

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
Eentje zonder uitroeptekens.

Rave heb ik ook gehad. Zou ik niet nemen, ik miste zelf het stereo geluid. Van Canal+ hoef je niet te veel te verwachten, valt erg tegen.

Verwijderd

met stereo en abo functie zijn niet erg goedkoop, ik denk niet dat je dan onder de 200 gulden uitkomt.
Pagina: 1