[Probleem] Notebook loopt vast en scherm wisselt van kleur

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:34
Ik heb dus een erg vreemd probleem met m'n notebook(MSI S270). Soms loopt deze vast waarna m'n scherm knippert elke seconde een andere kleur krijgt. Altijd rood-groen-blauw-wit-zwart en dan weer opnieuw.
Vervolgens valt er dus niks meer te doen dan de uitknop ingedrukt te houden en de notebook daarna weer aan te zetten. Het vreemde is dat dit alleen lijkt te gebeuren wanneer ik een tijdje niks doe op m'n laptop. Wanneer ik hem bijvoorbeeld aan laat staan en ff wegloop dan is hij ineens vastgelopen. Wanneer ik ondertussen Winamp laat draaien gebeurt dit niet.
Alle screensaver/energiebesparing/slaapstand dingen staan overigens uitgeschakeld.

Een filmpje zegt meer dan duizend woorden:

http://www.youtube.com/watch?v=rF0rlz56FHc

Het is vrij frustrerend probleem(wilde vannacht dus ff m'n hdd defragmenteren, was hij dus al halverwege vastgelopen), dus heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Hetzelfde met een externe monitor? Als je een tijdje in veilige modus draait, of opstart van een knoppix cd bijvoorbeeld, krijg je er dan ook last van?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die kleurcyclus ziet er precies uit als het programma Dead Pixel Test??? De tip van Badpritt moet je zeker proberen, met dan het TFT scherm ook even uitgeschakeld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.