Mag ik na al het lovende kritiek mijn ongezouten commentaar geven?
Je hebt er vrij weinig vernieuwing in gestopt, het idee op zich is zeer eenvoudig (ben er nu zelf al 3 maanden mee bezig zo af en toe, en voor mij zit de lol er vooral in om nieuwe vloeistoffen en combinaties, en allerlei andere dingen te verzinnen, dit blijft allemaal vrij simpel). Uitvoering is ook niet echt heel hoogstaand te noemen.
De combinatie van vloeistoffen is zeker geen verkeerde

. De mate van viscositeit, en kleur doen het goed. Enige nadeel wat ik er altijd aan vind, is dat afwasmiddel belletjes maakt, maar dat is alleen maar omdat ik zelf (nog) niet macro kan, en het dan vrij kleine spikkeltjes vormen.. Hier valt het zeker niet slecht uit, je ziet er mooi diffracties in, maar het blijven wat random belletjes. Er ligt verder ook weinig in, 't zijn gewoon wat belletjes. Kijk
hier eens bijvoorbeeld naar de eerste twee foto's. Veel minder random, en heel wat chiquer.
Belangrijk bij dit soort platen is ook dat het technisch helemaal in orde is. En dat is vaak toch nog lastiger dan je denkt. Eigenlijk wil je dat alles binnen je DOF valt, en dat is hier lang niet overal het geval. MotionBlur heb je zo te zien geen last van gehad. Wat ook vaak een "Pain-in-the-Ass" is, is overbelichting in een bepaalde channel, wat bij foto 7 bijvoorbeeld het geval is. Natuurlijk wil je een kleurrijke samenstelling hebben, maar dit is niet mooi meer, details gaan verloren.
Ga er wat dichter op, zorg (altijd) voor een goede achtergrond (bij foto 9 is het echt lelijk), breng er wat compositie in, en laat het wat onvoorspelbare patronen vormen. Probeer ook eens wat meer tegenstellingen te vinden dan alleen in kleur
Ik ben ervan overtuigd dat je hier iets beter uit kunt halen