Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verplaatste topics highlighten

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 06:58
khad net een topic report gemaakt dat een thread verplaatst zou moeten worden, maar nou is dat dus ineens een topic dat strax pleite is uit de lijst. nou zat ik te denken aan een feature die je aan/uit kan zetten.

een topic dat verplaatst word van SG naar NSTM bijvoorbeeld zou dan een bepaald aantal dagen(5 ofzow) blijven staan in SG met bijvoorbeeld een andere link kleur zodat in 1 oogopslag duidelijk is dat dat topic verplaatst is.

geen idee of het mogelijk is maar handig voor mensen die vaak in 1 forum komen en alle topics leest en een uur later ineens een topic kwijt is.

zou eventueel ook veel search queries of extra onnodige pageviews omlaag brengen denk ik omdat je niet meer dat topic hoeft op te zoeken

Verwijderd

goed plan!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27
Slecht plan. Een topic wordt verplaatst omdat het niet thuishoort in het forum waar het staat. Dat jij toevallig niet vaak in het forum waar het _wel_ thuishoort kijkt wil niet zeggen dat jouw "thuishonk" maar vervuild moet worden met offforum topics :)

Mocht het vaker voorkomen dan blijkt je thuishonk dus te beperkt. Tot die tijd kun je interessante topics waarvan je vermoed dat ze verplaatst gaan worden ook gewoon bookmarken (of iets nuttigs toevoegen waarna hij in je posthistorie staat) :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^^ Als het nog een tijd in het originele subforum blijft staan, heeft verplaatsen zo weinig zin. Als het topic je interesseert kan je er reageren (als je wat hebt toe te voegen), het in je GoT of browser favorites zetten, naar je browsergeschiedenis kijken of gewoon even rondkijken. Als je het onderwerp kent weet je (als vaste bezoeker) ook wel waar het naartoe is gegaan als het opeens weg is.

Laten staan is alleen maar vervelend en ruimteverspillend. Zeker met een ander kleurtje of icoontje, omdat het dan juist meer de aandacht trekt en dat lijkt me zeker niet de bedoeling.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Of gewoon een automatische Pushmessage sturen (of DM) waarin staat dat het topic verhuisd is, en naar welk forum en wat de URL is (al is deze dan nog ongewijzigd)...

Dat lijkt mij een beter idee.. Anderen dan de TS boeit het dan ook niet of een topic verhuisd is, en waarheen ;)...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ariën Clay schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:13:
Of gewoon een automatische Pushmessage sturen (of DM) waarin staat dat het topic verhuisd is, en naar welk forum en wat de URL is (al is deze dan nog ongewijzigd)...

Dat lijkt mij een beter idee.. Anderen dan de TS boeit het dan ook niet of een topic verhuisd is, en waarheen ;)...
Door simpelweg in je MyReact te kijken of ergens op je naam te klikken, krijg je ook je posts te zien, ongeacht waar het topic staat (mits je er uiteraard toegang tot hebt) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie al hele doemscenario's voor me waarin "slechte" gebruikers topics expres op een foute plaats openen, omdat ze dan een x aantal dagen double exposure krijgen en dus meer reacties. Slecht plan dus, IMO. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Beter idee is om dat selectief te doen, alleen voor mensen die gepost hebben o.i.d.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De mensen die hebben gepost zien het toch gewoon in de eigen geschiedenis?

Als iets wordt verplaatst naar een plaats buiten de fora waar ze toegang tot hebben, heb je wel een puntje (SG/HK, crewfora). Al wordt er dan normaliter al wel een PM gegeven aan de topicstarter.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

*denied*

Zoals gezegd zijn er meerdere manieren om verplaatste topics terug te vinden voor degenen die daarin gepost hebben (bookmarks, posthistorie etcetera).

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.