[KPN]Internetplusbellen zakelijk

Pagina: 1
Acties:

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 20:56
Hallo,

Ik heb een vraag over internetplusbellen zakelijk van KPN.

Is dit aan te raden? ik wel het Extra pakket met 12mbit lijntje.
Ik heb even rond gekeken in dit forum en veel mensen hebben er nog al problemen mee.

Zijn veel problemen verholpen? Want we zitten namelijk ook met een bedrijf dat moet blijven draaien met de telefoon. Het huidige telefoon abonnement is ook van KPN en het internet van Planet.

Zou over stappen problemen kunnen geven? Zoja kunnen jullie enkele noemen

Alvast hartelijk bedankt.

Mvg,

Sjaakmans

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

Reptile209

- gers -

Als telefoon een levensnoodzaak voor jullie is, is een normaal abo zeker niet te duur. Ja, er zou van alles mis kunnen gaan (geen verbinding, slechte verbinding, wegvallende verbinding, problemen met aanleggen waardoor je een week onbereikbaar bent, enz.), maar het kan net zo goed probleemloos verlopen.

Maak voor jezelf/de zaak de afweging of die paar tientjes opwegen tegen de mogelijke problemen waar je tegenaan kunt lopen. Goedkoop en gegarandeerd probleemloos zijn geen voordehandliggende combinaties. Kwaliteit en garantie kosten gewoon geld.

Edit: bel de KPN en vraag welke garanties ze je kunnen geven en betrek dat in je beslissing.

[ Voor 8% gewijzigd door Reptile209 op 24-11-2006 00:34 ]

Zo scherp als een voetbal!

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 20:56
Hartelijk bedankt voor je reactie.

Ik zal KPN bellen.

Mvg,

Sjaakmans

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
is aan te raden. Wij bellen er zelf ook me op de zaak. Op het moment dat de consumenten versie eruit klapt kunnen de zakelijke gebruikers lekker doorbellen. We heben 0 downtime gehad tot nu toe (circa 5 maanden ingebruik). En het bespaart b ij ons een 1200 euries per jaar. Met 3x isdn2.

Het kan natuurlijk ok niet dat zakelijk gebruikers er een halve dag uitligen dan krijgt kpn claim naar claim. Denk dat ze het verkeer op een of andere manier van het consumenten verkeer scheiden.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 09:49
sjaakmans schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 00:22:
Is dit aan te raden? ik wel het Extra pakket met 12mbit lijntje.
Ik heb even rond gekeken in dit forum en veel mensen hebben er nog al problemen mee.

Zijn veel problemen verholpen? Want we zitten namelijk ook met een bedrijf dat moet blijven draaien met de telefoon. Het huidige telefoon abonnement is ook van KPN en het internet van Planet.
inderdaad kpn bellen, en daarbij een echte zakelijke lijn is natuurlijk niet te vergelijken met een particuliere lijn die zaken nog al te vaak af te sluiten.