[advies] Notebook voor 800,- wie helpt mij

Pagina: 1
Acties:

• vnauta
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-01 21:56
Ik ben op zoek naar een laptop. Student, werk vaak met Autocad en Catia, dus dan denk ik; nou ik moet wat rekenkracht hebben en iets van een videokaart die wat voorstelt. Van mij hoeft het ook weer niet de mooiste videokaart te zijn. Iets minder prestatie mogen best maar ja wel het beste voor 800 maximaal. Minder is ook goed hou ik nog iets over voor een goede tas.

Nu heeft powerline.nl ter gelegeheid van de HCC!dagen speciale aanbiedingen.
de aanbiedingen
die HP pavilion DV6132eu lijkt mij wel wat
gegevens;

AMD Turion™ 64 X2 TL50
100Gb harde schijf
1024Mb geheugen
incl. Windows XP MediaCenter
DVD±RW DL · nVidia GeForce Go 6150 · 1280x800
54Mbps Wireless LAN · 10/100 LAN · USB2.0

en dat voor 759 euro's

Dit lijkt mij een redelijk tot zeer goed aanbod.
Wat denken jullie ervan? Zijn er alternatieven?

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-01 21:09
Lijkt me een goede aanbieding! Kijk voor de grap eens naar die laptop op www.aldi.nl. Die is veel minder aantrekkelijk en nog duurder ook...

Verwijderd

hoeveel verbruikt zo'n mobile turion

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Redelijke aanbieding; maar 1 jaar garantie is niet zoveel voor een Notebook. Kijk ook eens naar de Asus notebooks, die komen standaard met 2 jaar.

De videokaart (Geforce 6150) is trouwens niet veel soeps, hou daar rekening mee!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Op 4launch stond(staat) een Toshiba met T2050 en X1600. Die videokaart is veel beter. De laptop kostte (toen ik hier ergens in een topic las, mischien nu hoger) 814€.

• vnauta
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-01 21:56
Is het trouwens handiger om tot eind januari te wachten en dan (hopelijk) een goedkopere dual core laptop aan te schaffen en dat er dan gelijk vista er bij zit?
Dan heb ik ook iets meeer geld natuurlijk. :9 8)

Verwijderd

Ik zit met het zelfde idee, dit omdat mijn trouwe asus A2500H nu bij mijn pa staat, en ik gewoon niet zonder laptop kan. Denk hier bij aan het verwerken van documenten en wireless werken op school.

Ik heb ook de HP Pavilion dv6132eu op het oog, vooral vanwege de gunstige prijs, maar ook omdat deze volgens HP ruim 4-5 uur met een accu kan doen, iets wat ik een pre vind, aangezien mijn A2500H max 2uur kon werken. Echt snelheid is geen zwaar vereiste, maar het moet niet zijn dat ik outlook ga opstarten, en eerst 3 koppen koffie kan drinken als wachttijd.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:30
Accutijd hangt van de accu af verder. Gok op ~3-3.5 uur max (ik haal 2.5-3 uur op hoge brightness met 8 cell en WLAN aan.
Pagina: 1