Laptop dood? (FS Lifebook E6560)

Pagina: 1
Acties:

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Topicstarter
Om meteen met de deur in huis te vallen:
Een laptop waar ik extra RAM in heb gezet wil helemaal niks meer. Bij het starten spint de HDD op, de fan geeft een korte zucht en that's all. Scherm blijft zwart, hij geeft wel aan dat ie aan staat, geen BIOS piepjes (maar de speakers zijn defect, misschien daardoor). Ik heb daarna al het RAM eruitgehaald, HDD los, CD-rom eruit, accu eraf, spanning eraf en opnieuw geprobeerd. Wederom: hetzelfde.

Ook met externe monitor geen effect. Ik vroeg me af of er iemand nog tips had? Voor de update en HDD image deed hij het prima.

Het is een Fujitsu Siemens Lifebook E6560, versie 3040B. Deze heeft 700Mhz en standaard 128MB SD-Ram (100) dit heb ik vervangen voor 2x256MB (133). Hoe kan ik dit apparaat nog leven inblazen?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Start hij wel normaal op met het oude geheugen erin?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Topicstarter
Dat heb ik helaas niet meer, maar ik bedenk me wel dat ik misschien nog ergens 64mb heb liggen.. durf niet te zeggen of het compatible is. Ik ga zoeken.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Verwijderd

Ik hoop dat je wel eerst de adapter eraf en de batterij eruit hebt gehaald voordat je je componenten wisselde! Anders kan je wel eens iets gesloopt hebben. Geheugen ergens anders in testen?