Digitale ontvanger

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• SolidShadow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09-2023
Nu ben ik opzoek naar een dualtuner kaart voor mn mce bak, maar kom er niet helemaal uit. Wat ik tot nu toe zie is modellen met een dualtuner en analoog signaal.

Wat ik graag wil is een dualtuner met digitaletv , dat heb ik nu via de kabel. Dat komt met zo'n smartcard en zo veel zenders als je maar wil. Irdeto codering enzo.

Hoe krijg ik dat op mn mce bak, bestaat hier al iets voor of moeten ze de hardware nog uitvinden.

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 11:37
de hardware is er wel, maar nog niet beschikbaar als losse PCI kaart.
nu zijn er wel recorders met dubbele digitale tuner. het probleem is dat er voor DVB (Digital Video Braodcasting) dat er verschillende standaarden zijn. Cable Satalite en Terrestial. Wat jij wil is cable. Daar heb je dan ook weer verschillende encrytie is, waar irdeto dan weer de bekentste van is.
het loont nog niet om specifieke hardware op de markt te brengen denk ik

https://f1nerd.nl

• SolidShadow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09-2023
bedankt voor de info.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak :o

Vragen over Audio, Video & Hifi horen in dat subforum. Verder maak je niet bepaald duidelijk wat je zelf allemaal gedaan hebt om op zoek te gaan. Er zijn in AV veel topics over MCE en over TV-kaarten geweest, lijkt me erg sterk dat daar helemaal niets voor je in zou staan. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.