Toon posts:

Videokaart maakt herrie

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Club3d 7900 GT kaart maakt een belachelijke herrie.
Is dat altijd bij Club3d kaarten? of bij 7900 GT's?
tijdens spelen etc. heb ik er niet zo'n last van maar als ik slaap stoort het nogal. Is er een manier om hem uit te zetten, omdat ie 's nachts toch niks uitvoert? (Ik gebruik 's nachts ASUS AI Nap om Video output uit te zetten). het gaat hier dus om een Club3d GeForce 7900 GT, met actieve koeling (1 fan)

Apekooi

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:39

Coldcat

HODL

Kijk eerst eens of er geen asociale hoeveelheid stof op je koeler zit, als je dat eraf haalt is hij een stuk stiller.

Voortaan moet je toch echt beter zoeken voordat je iets gaat posten hier, want je kunt zelf ook bedenken dat er koelers op de markt zijn die minder lawaai maken dan de normale, standaard, koeler die bij je video kaart geleverd wordt. Er zijn tal van koelers te krijgen die echt een stuk stiller zijn dan de koeler die je nu op je kaart hebt zitten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

RivaTuner

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-07 17:41
Mooi Zalman koelertje aanschaffen....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je moet even op zoek gaan naar een programmaatje die de fanspeed kan verlagen. Ik weet niet welke programma's jouw kaart ondersteunen, maar voor mijn Ati X800 gebruik ik AtiTool en die heb ik zo ingesteld dat de fan op 10% moet draaien als de temperatuur onder de 45 graden is. En dan is ie vrijwel onhoorbaar.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

nVidia Silencer van Arctic Cooling?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
@Traguardo
het probleem is dat hij veel te veel lawaai maakt, veel meer dan je normaal zou verwachten en daarom vraag ik hier eens rond naar hoe dat zou kunnen komen. Hij is compleet stofvrij, ik heb heb nl. minder dan een maand.
Omdat het een abnormale geluidsproductie is dacht ik dat het waarschijnlijk om een fout ging, vandaar dat ik voor het aanschaffen van een vga koeler eerst even hier rondkeek of het altijd zo is, ofdat er hier iets mis is.
RivaTuner aan 't installeren

Verwijderd

Rivatuner is dé oplossing, werkt heel goed bij mij.

• kcRogue
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-07 20:21
of speedfan...
Pagina: 1