Draadloos netwerk werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• rikvdh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik heb een Laptop een uit de Acer Aspire 3100 serie
Maar ik heb altijd gewoon draadloos internet gehad.. en vandaag op school ook nog.. maar nu kom ik thuis van school.. zet mijn laptop thuis aan.. en werkt het opeens niet meer.. ik had alleen wat services uitgeschakeld. en wat opstart programma's afgezet. Mijn gewone bedraade netwerk op mijn laptop werkt nog wel. En ik heb de wireless Zero Configurator aan staan bij de services dat zou toch voldoende moeten zijn. maar hij kan geen netwerk vinden.
Ik weet trouwens zeker dat het probleem bij mijn laptop zit omdat hier thuis 2 andere computers wel gewoon draadloos internet hebben..

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:21
Als je net wijzigen in je configuratie heb aangebracht en daarna werkt het niet meer.. wat dacht je dan van stap voor stap af lopen en heractiveren wat je gedeactiveert hebt?

Specs

• rikvdh
Ik had mijn services al doorgelopen.. en ik heb alleen dingen als de securety center en Extern Bureaublad en Hulp op Afstand uit gezet.. en ik heb ze alweer een paar keer herzien.. maar dat schiet niet echt op.. en mijn opstarten heb ik alweer terug gezet.. maar ook dat helpt niet..

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:21
post je uitvoer van ipconfig /all eens, verder hoe zit het met verschillende instellingen school vs. thuis? Als je je wlan config regelmatig aanpast zou ik je aanraden eens opnieuw te beginnen met configureren als je het echt niet werkend krijg.

ps. wat is je OS?

Specs

• rikvdh
Laat maar het werkt alweer.. ik heb gewoon alle opstart optie's gewoon weer op normaal gezet.. ik weet niet wat het nu precies was.. maar dat laat maar..