Toon posts:

Windows start na S2 niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik Windows Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd. Na de installatie vroeg hij mij op voltooien te klikken om de computer opnieuw op te starten. Maar als ik op nieuw wil opstarten blijft hij hangen, op het beeld wanneer je Windows XP ziet en dat balkje aan het laden is, ik kan hem zo een half uur laten draaien maar hij blijft dat maar doen.

Als ik de computer in de veilige modus wil opstarten kan ik hier ook een uur wachten en er nog niks is gebeurt.

Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groet,

Thijs

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Booten vanaf de Windows CD en de boel herstellen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik nu gedaan, maar ik moet een administrator-wachtwoord invullen, wat is deze?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het lijkt me sterk dat een user van GoT jouw admin password heeft aangemaakt/veranderd.
Dus denk goed na wat je als wachtwoord hebt ingesteld of ram gewoon op enter in dat scherm.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op enter druk krijg ik:

C:\WINDOWS

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als dat het enige is wat er gebeurt dan is je installatie denk ik compleet FUBAR. Als het even kan zou ik een backup mnaken van belangrijke data en gewoon helemaal opnieuw installeren.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat je dat krijgt is normaalste zaak van de wereld. Als je gekozen hebt voor de recovery console.
Wat jij waarschijnlijk wil is een herstel installatie uitvoeren. Dan moet je gewoon alles net zo doen als bij een nieuwe install en dan komt ie vanzelf wel met de vraag of ie Windows moet herstellen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Oja, had er even overheen gelezen dat ie dat probeerde te doen. Nog niet gaan formatteren dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik was ten einde raad
dus maar geformatteerd.

iig bedankt!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Maak gelijk een wachtwoord aan voor de Administrator. :)

ARME AOW’er

Pagina: 1