...
[ Voor 99% gewijzigd door crazyheinz op 25-12-2006 12:59 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
[ Voor 39% gewijzigd door Infinitive op 23-11-2006 19:17 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ga je daar ook nog een toelichting bij geven of mogen wij het voor je debuggen? Zo werkt dat hier niet in [PRG] en ik zou dan ook graag wat meer inzet van jezelf zien (conform de Programming Beleid Quickstart). Zo zou je, om te beginnen, eens je code kunnen debuggen.
[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 23-11-2006 19:25 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 137% gewijzigd door crazyheinz op 25-12-2006 13:00 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| public void speelSpel() { // initialiseren enzo if (startKeuze == 0) { System.out.println("\n\nJij mag beginnen"); geefStapelOverzicht(); verwerkJouwBeurt(); } else { System.out.println("\n\nDe pc begint"); geefStapelOverzicht(); verwerkComputerBeurt(); } startKeuze = (startKeuze + 1) % 2; } |
Je geeft nergens aan wat precies moet gebeuren en wat je hebt gedaan om tot een oplossing te komen. Domweg een lap code posten en ervanuitgaan dat wij het voor je gaan debuggen is in elk geval niet de bedoeling, want dat is iets dat je zelf moet kunnen.crazyheinz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:29:
Ik kan moeilijk heel mn code posten, dat is pas een hele lap. De vraag is over een deel van het spel.
Ik dacht dat ik onder de code het toch redelijk goed heb uitgelegd wat er mis gaat en wat de bedoeling is.
Dat zal ook niet veel helpen, aangezien dat nog steeds niks duidelijk maakt.Het gaat over het spel Nim; dus als topictipel misschien [java]Nim ofzo?
[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 23-11-2006 19:40 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| public void speelSpel() { geefStapelOverzicht(); int spelstarter = rand()%2; if (spelstarter) verwerkJouwBeurt() while (!gameOver) { geeftStapelOverzicht(); verwerkComputerBeurt(); geeftStapelOverzicht(); verwerkJouwBeurt(); } } |
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Dat is dan ook (nooit) de bedoeling in PRG. Het gaat erom dat je relevante code post, en niet zomaar een lap code dumpt (en dan al helemaal niet zonder verdere tekst/uitleg zoals je in deze post deed).crazyheinz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:29:
Ik kan moeilijk heel mn code posten, dat is pas een hele lap.
Ja, maar we missen (nogmaals, conform de Programming Beleid Quickstart) heel wat info in je topic; je toont zelf 0,0 inzet maar dumpt je probleem hier gewoon en verwacht dat wij het voor je oplossen. Je had op z'n minst kunnen debuggen om naar de oorzaak te zoeken (en dan was het ook zo helder geweest waar het probleem in zat maar goed, iedereen maakt wel eens een foutje...).crazyheinz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:29:
De vraag is over een deel van het spel.
Ik dacht dat ik onder de code het toch redelijk goed heb uitgelegd wat er mis gaat en wat de bedoeling is.
Het heeft geen ene moer met Nim te maken; althans: je vraag niet. Je vraag gaat over het afwisselen tussen A en B en hoe je dat (het beste?) doet. -NMe- heeft je topic al van een nieuwe titel voorziencrazyheinz schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:29:
Het gaat over het spel Nim; dus als topictipel misschien [java]Nim ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 23-11-2006 19:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq