Toon posts:

Videokaart gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een spotgoedkope videokaart, van maximaal 80 euro. ATI/Nvidia/SLI/Crossfire compatible of zo boeit me niet zoveel, hij moet gewoon Windows XP, mssn wel Vista kunnen draaien. Hij moet trouwens ook in een PCI-express slot passen. Hier specs:

AMD Athlon 3000+
K8N-e (volgens mij)
2 gig kingston geheugen
Voeding 350 Watt Antec
Groetjes,

Jorn

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-07 16:09
Wat heb je zelf al uitgezocht?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoek je nou een tweedehandse? :? Dan kun je het beter op V&A proberen. Als je een gewone nieuwe zoek kun je in de Pricewatch terecht.
En natuurlijk niet vergeten benchmarks te lezen, die je onder andere op Tom's Hardware kunt vinden.

• FereiDON
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-07 13:38
Wat wil je ermee doen?

AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Fractal Design North

Verwijderd

Wat dacht je van zoiets
http://www.azerty.nl/prod...-ddr-pci-express-x16.html

Is passief gekoelt en heeft eigen geheugen, dus snoept niets van je systeemgeheugen af
Vista zal er ook wel prima op draaien, je kunt er alleen niet mee gamen

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
nVidia GeForce 7300 / ATI Radeon x1300 ??

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

^^met Leonpwner1
Idd een videokaart in dat segment. Trekt Vista en kost bijna niks.
Zorg wel dat je niet een TurboCache/Hypermemory kaart neemt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
McKaamos schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:54:
^^met Leonpwner1
Idd een videokaart in dat segment. Trekt Vista en kost bijna niks.
Zorg wel dat je niet een TurboCache/Hypermemory kaart neemt.
wat is een TurboCache/Hypermemory kaart dan? Wat ik er mee wil, hooguit af en toe een spelletje, en niet heel zware games. Is FM een zwaar spel?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TC/Hypermemory zuigt memory van je werkgeheugen af. Dat is niet erg ideaal. Beter is een kaart met veel eigen RAM op de kaart.
FM is flight simulator? Zoek eens naar de aanbevolen systeemeisen.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 18:36:
[...]

wat is een TurboCache/Hypermemory kaart dan? Wat ik er mee wil, hooguit af en toe een spelletje, en niet heel zware games. Is FM een zwaar spel?
turbo cache/hyper memory is een techniek die sommige (bagger) kaarten gebruiken om zichzelf voor voldoende geheugen te voorzien. Ze hebben dan geen of bizar weinig eigen videogeheugen, waardoor je intern geheugen (in jouw geval de 2048MB dus) wordt verminderd met het benodigde videogeheugen.

[ Voor 0% gewijzigd door Hammetje op 23-11-2006 18:42 . Reden: RoD :w Je was me voor 8)7 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-07 08:01

codeneos

[...]

Misschien is dit wat http://www.azerty.nl/prod...ddr2-pci-express-x16.html. Een ati X1600 pro, een stukje beter dan de X1300 en GF7300. De prijs is net 5 euro boven je budget. Maar het is wel een goed kaartje waarmee je zeker vista en nu en dan een spelltje mee kan spelen.

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Verwijderd

Hij wil dat nou net niet :). Ik vind 85 euro weggegooid geld als je nou geen spelletjes gaat spelen. Een X1300XT geen optie dan?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 15:39
Ik stel voor dat je eerst zelf op onderzoek gaat wat je allemaal kunt krijgen voor dat geld :) Zie ook de FAQ voor dit soort 'Wat moet ik nemen???!!!!' vraagjes.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.