Topic mag weg
[ Voor 105% gewijzigd door densoN op 04-12-2006 11:47 ]
[ Voor 105% gewijzigd door densoN op 04-12-2006 11:47 ]
Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!
Sorry, dat had ik wel iets duidelijker mogen melden.ODF schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:26:
Over welke problemen heb je het?!
[ Voor 13% gewijzigd door densoN op 23-11-2006 17:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door densoN op 23-11-2006 17:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
zal wel aan mij liggen maar ik vertel zojuist dat deze firmware enkele 'uren' oud is.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:15:
Dit helpt niet, geloof me.
Deze firmware heb ik al diverse malen getest, (paar weken terug)
Die versie 7 apparaten zijn gewoon rot en je zal ze moeten omruilen.
Ik heb alle niet officiele linksys firmwares geprobeerd, 1.0 1.10 1.19... niks hielp
Verwijderd
Bekend probleem met de linksys, hier ook enorm veel last van gehad, oplossing: Router ontkoppelen, terug in de doos doen, en weer gebruik maken van je oude router. Dat was een linksysy v4 en die loopt als een treinCasper50 schreef op zondag 03 december 2006 @ 08:35:
Hallo allemaal,ik heb een groote vraag.Ik heb sinds afgelopen woensdag een linksys router WRT54G V7 gekocht omdat chello zeg dat die goed kan omgaan met chello Extreem,ik had eerst een SMC,nou ik heb er zo'n spijt van ik probeer al drie dagen dat router samen met helpdesk van linksys intestellen,maar krijg telkens een melding netware cable unplugged dan heb ik weer even internet dan weer netware cable unplugged,ik heb al twee keer de router terug gebracht ,maar weer zelfde probleem,en lig niet aan mijn kabels want als ik mijn SMC terug plaats werk alles weer 100%,Samen met linksys helpdesk ook de firmware geupdate,maar ook dat help niet,RARARARARA waat kan dat zijn ik vindt het toch raar voor linksys die ozo'n goeie naam hebben zoals Cisko.Wie o wie kan mij hiermij helpen PLEASE B.V DANK