Linksys WRT54G V7 draadloze problemen (oplossing)

Pagina: 1
Acties:

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 00:01
Topic mag weg

[ Voor 105% gewijzigd door densoN op 04-12-2006 11:47 ]

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:07

ODF

Over welke problemen heb je het?!

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• densoN
ODF schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:26:
Over welke problemen heb je het?!
Sorry, dat had ik wel iets duidelijker mogen melden.
Het probleem dat de V7 maar 5 meter draadloos bereik heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door densoN op 23-11-2006 17:32 ]

• ODF

ODF

Ik heb namelijk ook een WRT54G V7 maar heb nog niet gemerkt dat ik maar 5 meter wi-fi heb, nu staan de zender en de ontvangers in mijn huis niet meer dan 10 meter uit elkaar.
Wel was mijn klacht dat het signaal zo zwak was, heb dit maar gewijd aan het betonijzer in mijn huis.
Lost deze firmware upgrade nog meer problemen op, ik heb namelijk het probleem dat mijn PDA met wi-fi wel bij 11g contact maakt maar niet bij de combi 11g/54g (optie Both).

• densoN
ik heb er helaas nog geen releasenote van kunnen bemachtigen. deze firmware is pas een aantal uur oud en is eigelijk alleen nog maar bedoeld voor interne testdoeleinden.

[ Voor 4% gewijzigd door densoN op 23-11-2006 17:57 ]

Verwijderd

Dit helpt niet, geloof me.

Deze firmware heb ik al diverse malen getest, (paar weken terug)

Die versie 7 apparaten zijn gewoon rot en je zal ze moeten omruilen.

Ik heb alle niet officiele linksys firmwares geprobeerd, 1.0 1.10 1.19... niks hielp

• ODF

ODF

Ik heb de upgrade geinstalleerd en mijn ontvangst is nu 100% in het hele huis, mijn andere klacht heb ik nog niet kunnen testen.

Verwijderd

Ik heb met een versie 7 het probleem dat de hele switch/router soms lijkt te rebooten.
(kort een melding dat "er is nu een verbinding met LAN-verbinding" enz., normaal niet zo'n probleem, maar wel als je er een serial server achter hebt hangen waarmee je 5Kw aan geluid mee aanstuurd....)

• densoN
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:15:
Dit helpt niet, geloof me.

Deze firmware heb ik al diverse malen getest, (paar weken terug)

Die versie 7 apparaten zijn gewoon rot en je zal ze moeten omruilen.

Ik heb alle niet officiele linksys firmwares geprobeerd, 1.0 1.10 1.19... niks hielp
zal wel aan mij liggen maar ik vertel zojuist dat deze firmware enkele 'uren' oud is.
vind het knap dat jij hem al weken gebruikt..

maargoed even ontopic, ik ben zojuist afgewerkt en heb de firmware kunnen testen, hier draaid hij weer lekker als een trein alleen nog steeds jammer dat de connecties nog steeds 5 dagen worden gelogd.

• Casper50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-03-2012
Hallo allemaal,ik heb een groote vraag.Ik heb sinds afgelopen woensdag een linksys router WRT54G V7 gekocht omdat chello zeg dat die goed kan omgaan met chello Extreem,ik had eerst een SMC,nou ik heb er zo'n spijt van ik probeer al drie dagen dat router samen met helpdesk van linksys intestellen,maar krijg telkens een melding netware cable unplugged dan heb ik weer even internet dan weer netware cable unplugged,ik heb al twee keer de router terug gebracht ,maar weer zelfde probleem,en lig niet aan mijn kabels want als ik mijn SMC terug plaats werk alles weer 100%,Samen met linksys helpdesk ook de firmware geupdate,maar ook dat help niet,RARARARARA waat kan dat zijn ik vindt het toch raar voor linksys die ozo'n goeie naam hebben zoals Cisko.Wie o wie kan mij hiermij helpen PLEASE B.V DANK :(

Verwijderd

Casper50 schreef op zondag 03 december 2006 @ 08:35:
Hallo allemaal,ik heb een groote vraag.Ik heb sinds afgelopen woensdag een linksys router WRT54G V7 gekocht omdat chello zeg dat die goed kan omgaan met chello Extreem,ik had eerst een SMC,nou ik heb er zo'n spijt van ik probeer al drie dagen dat router samen met helpdesk van linksys intestellen,maar krijg telkens een melding netware cable unplugged dan heb ik weer even internet dan weer netware cable unplugged,ik heb al twee keer de router terug gebracht ,maar weer zelfde probleem,en lig niet aan mijn kabels want als ik mijn SMC terug plaats werk alles weer 100%,Samen met linksys helpdesk ook de firmware geupdate,maar ook dat help niet,RARARARARA waat kan dat zijn ik vindt het toch raar voor linksys die ozo'n goeie naam hebben zoals Cisko.Wie o wie kan mij hiermij helpen PLEASE B.V DANK :(
Bekend probleem met de linksys, hier ook enorm veel last van gehad, oplossing: Router ontkoppelen, terug in de doos doen, en weer gebruik maken van je oude router. Dat was een linksysy v4 en die loopt als een trein
Pagina: 1