uitval bij ati radeon 9800 pro 256

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-07 21:07
hallo beste mensen,

ik heb een ato radenon 9800 pro 256... maar zo gauw ik die in mn pc heb zitten en als ik dan ga gamen bijv. cod2 dan valt het scherm uit... pc blijft draaien.. maar je kan dan niks meer,,, alleen de pc opniuew opstarten.. ik heb nu een ouwere videokaart er in zitten de ati radeon 9200 SE 128mb.. en als ik dan cod2 ga doen dan blijft alles gwoon draaien.. de pc valt nóóit uit.. ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd.. maar dat alles maakt nix uit als ik de 9800 pro dr in heb zitten.. ik heb eergister mn 9800 pro aan een vriend gegeven en heeft um in zijn pc getest en hij heeft paar uurtjes gepspeelt, cod2 en bf2 maar bij hem gebeurt er oowk nix.. de pc blijft draaien.. en bij mij duz niet..
zou jet miss aan het moederbord kunnen liggen?? ik heb een socket A miss dat de combinatie van moederbord en videokaart niet goed is?! wie kan het zeggen.. want ik vind het wel beetje jammer dat ik een heel wat betere videokaart in de kast heb liggen waar ik dan nix mee doe...

mvg... Harmen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Temperaturen gechecked? Voltages van je voeding gechecked?

• dimako_
de temps zijn normaal... ik heb een nieuwe voeding.. raptox 550 watt

• RoD
  • Niet online

RoD

Nieuwe voeding zegt niks. Misschien heb je toevallig een brak model gekregen.

• dimako_
mh.. wrom zouw je een brakke voeding krijgen als die nieuw uit de winkel komt..... souw wel beetje ge..... zijn:S

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:27:
Nieuwe voeding zegt niks. Misschien heb je toevallig een brak model gekregen.
Toch vreemd dan als voltages het wel doen enzo. Probeer anders eens met die voeding van je vriend in je pc?

• RoD
  • Niet online

RoD

dimako_ schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:28:
mh.. wrom zouw je een brakke voeding krijgen als die nieuw uit de winkel komt..... souw wel beetje ge..... zijn:S
Als iets nieuw uit de winkel komt wil niet automatisch zeggen dat het perfect werkt. Het kan een productiefoutje zijn ed.
Vorak schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:35:
[...]

Toch vreemd dan als voltages het wel doen enzo. Probeer anders eens met die voeding van je vriend in je pc?
Kan zijn dat de voeding onder load erg instabiel is ed.

Het is erg makkelijk om even je voltages te checken, zodat je dat in ieder geval kunt uitsluiten, dus doe dat gewoon even :)

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 23-11-2006 17:38 ]

• dimako_
ik heb dus al mn videokaart in mn vriends pc gehad dus oowk een andere voeding en daar draaide ie gwoon goed..:)

maar.. hoe check je die voltages:$???
Pagina: 1