Weer een torrentsite uit de lucht

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hier gaat het over:
nieuws: Weer torrentsite uit de lucht na druk op hoster - update

Misschien moet er even een powermod langsfietsen ;) .. ik spot diverse populaire 'anti-brein' one-liners met of zonder kotssmiley's gemodereerd op 3 of 4 (inzichtvol)..

Verder zitten er veel dubbelposten in, berichtjes die je bij elk 'brein' nieuwsbericht weer ziet, dat Brein een maffia organisatie is, 'dat er niks van het geld bij de artiesten terecht komt', zonder enige argumentatie en dat wordt allemaal op +3/4 inzichtvol gemod. Plus vele dubbelposten van 'hopelijk komt er een rechtzaak'.

Een aantal voorbeeldjes:
Het is allemaal prachtig wat stichting Brein doet, echter ik zou ook graag openheid van stichting Brein willen zien.
Zo Timmetje, ouwe rukker, wanneer worden de jaarverslagen en jaarcijfers van stichting Brein eens openbaar, gaarne in pdf formaat.
Leuk uit de lucht gegrepen bedrag weer. :kots:
Ik ben meestal van de gefundeerde reacties, maar nu even niet:
Fuck you Tim

Ik word hier echt heel erg moedeloos van...
Bleeeeh......... wanneer wordt Brein eens een keer uit de lucht gehaald? :kots:
Ongeloofelijk... Criminelen zijn het bij Brein. 280.000 euro om hun eigen zakken weer mee te vullen!!! Ze zouden de hele organisatie van Brein in de gevangenis moeten dumpen voor vlink wat jaren.

Verwijderd

Tja het is toch een mening, sommige zijn niet echt zinvol, maar andere zijn wel gepost met gegronde redenen.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:20:
Tja het is toch een mening, sommige zijn niet echt zinvol, maar andere zijn wel gepost met gegronde redenen.
Gegronde redenen zijn zinloos als ze niet met de rest van de bezoekers gedeeld worden - en het blijkt uiterst zeldzaam dat reacties zoals die uit de topicstart goed gemotiveerd kunnen worden :)

Lijkt me dus erg prettig als zoveel mogelijk modders hier hun licht over laten schijnen :) De Powermods gaan in het ideale geval morgen pas aan de slag 8)

edit:
Twee erge +3'tjes alvast naar benee gemept ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 23-11-2006 17:32 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:20:
Sommige zijn zinvol, andere niet. En degene die de TS aanhaalt vind ik nou voorbeelden van reacties die niet zinvol zijn, maar wel op 3 oid staan.
* RoD heeft dus maar even wat minpuntjes gegeven.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De Powermods gaan in het ideale geval morgen pas aan de slag
Ik vond deze zo erg dat ik het niet kon laten hem maar meteen van +3 naar -1 te meppen. Hij was toch al zo vaak gemod dat reguliere moderaties nauwelijks meer effect zouden hebben. De laatste twee moderaties poogden overigens hem van +3 naar +4 te tillen. Zucht...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb er nog 2 bijgedaan:
deze en deze. Onder normale omstandigheden zou ik ff blijven kijken maar aan de andere kant: deze replies komen toch op -1 terecht, dus of ik het nu doe of over 2 weken pas... in het eerste geval bespaar ik andere moderatoren het werk om die reply te modden.

Ach ja, altijd leuk zulke draadjes :P
Pagina: 1