Hier gaat het over:
nieuws: Weer torrentsite uit de lucht na druk op hoster - update
Misschien moet er even een powermod langsfietsen
.. ik spot diverse populaire 'anti-brein' one-liners met of zonder kotssmiley's gemodereerd op 3 of 4 (inzichtvol)..
Verder zitten er veel dubbelposten in, berichtjes die je bij elk 'brein' nieuwsbericht weer ziet, dat Brein een maffia organisatie is, 'dat er niks van het geld bij de artiesten terecht komt', zonder enige argumentatie en dat wordt allemaal op +3/4 inzichtvol gemod. Plus vele dubbelposten van 'hopelijk komt er een rechtzaak'.
Een aantal voorbeeldjes:
nieuws: Weer torrentsite uit de lucht na druk op hoster - update
Misschien moet er even een powermod langsfietsen
Verder zitten er veel dubbelposten in, berichtjes die je bij elk 'brein' nieuwsbericht weer ziet, dat Brein een maffia organisatie is, 'dat er niks van het geld bij de artiesten terecht komt', zonder enige argumentatie en dat wordt allemaal op +3/4 inzichtvol gemod. Plus vele dubbelposten van 'hopelijk komt er een rechtzaak'.
Een aantal voorbeeldjes:
Het is allemaal prachtig wat stichting Brein doet, echter ik zou ook graag openheid van stichting Brein willen zien.
Zo Timmetje, ouwe rukker, wanneer worden de jaarverslagen en jaarcijfers van stichting Brein eens openbaar, gaarne in pdf formaat.
Leuk uit de lucht gegrepen bedrag weer. :kots:
Ik ben meestal van de gefundeerde reacties, maar nu even niet:
Fuck you Tim
Ik word hier echt heel erg moedeloos van...
Bleeeeh......... wanneer wordt Brein eens een keer uit de lucht gehaald? :kots:
Ongeloofelijk... Criminelen zijn het bij Brein. 280.000 euro om hun eigen zakken weer mee te vullen!!! Ze zouden de hele organisatie van Brein in de gevangenis moeten dumpen voor vlink wat jaren.