[HTML] Prijs Filter op link

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:15
Hey,

Ik heb een vraagje ;) (natuurlijk).
Sinds kort ben ik bezig met www.snip.nl .
Hier wil ik goedkope auto`s zetten tot maximaal 5.000 euro.
Alle occasions van www.snip.nl (waar deze site voor wordtgemaakt), willen we aanbieden via internet. Deze auto`s haal ik via de link www.snip.nl binnen. Het probleem is dat er auto`s tussen zitten die duurder zijn dan 5.000 euro. Mijn vraag is daarom of iemand hier een "code" heeft om auto`s uit die lijst te filteren die duurder zijn dan 5000 euro. Ik zou je extreem dankbaar zijn, want dit kan een hoop gerommel schelen.

Alvast bedankt!

Gr.
Stephan

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 23-11-2006 16:47 ]

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Vraagjes:

1) Heb je zelf al wat geprobeerd en zo ja, wat?

2) Gebruik je een scripting taal (PHP/ASP) en zo ja, welke?

3) Vind http://www.autotrack.nl/ het leuk als jij zomaar gegevens van hun site haalt?

Edit, oke ik snap het: je kunt een soort abonnement bij ze nemen.

[ Voor 76% gewijzigd door Rekcor op 23-11-2006 16:25 ]

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Uit je verhaal begrijp ik dat je in een andere site autotrack gebruikt om bij te houden welke occasions jullie online hebben staan. Nu wil je diezelfde auto's maar tot 5000 euro gebruiken om eenzelfde lijst maar zonder de autos > 5000 euro op je nieuwe site te toveren. Wellicht kan dat bij autotrack maar ik denk dat zij slechts één link aanbieden per aangesloten autobedrijf waamee je een overzicht krijgt.

Nu kan je moeilijk doen door deze pagina in te lezen(met php oid), te bepalen waar een prijs staat in de bron ed en alleen die broncode te laten zien waar een prijs bij staat van < 5000.

Je kan ook zelf met php en een databasje (MySql?) een systeempjuh bouwen om je lijstje auto's bij te houden...

Maar misschien is het bij autotrack ook wel mogelijk om verschillende accounts te maken / nieuw bedrijf met dezelfde gegevens. Waarmee je dan alleen die auto's onder de 5000 op bijhoud.

edit/offtopic
Dat groen op wit zou ik veranderen, doet zeer aan mijn ogen

[ Voor 4% gewijzigd door Pin0 op 23-11-2006 16:24 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Verwijderd

php is makkelijker, en dan gewoon een query maken naar je data base, die opvraagt van > 5000.

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-10 13:03
Maar goed, je zou het wel met reguliere expressies kunnen doen denk ik.

Verwijderd

gelukkig lekker bestand tegen XSS die autotrack.nl:

maar goed... je zou kunnen proberen iets te doen met de variabelen in de query-string. Misschien even vragen aan autotrader of ze voor dealers een API beschrijving hebben, kan me voorstellen dat je binnen je eigen resultaten op een eenvoudigere manier kan bekijken!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:15
Ik heb niet veel verstand van PHP en coderen etc. Is er een eenvoudige manier?

Een account bij autotrack kost geld. Om speciaal voor auto`s onder de 5000 euro nog een account aan te maken is zonde van het geld. Alleen via die link met die tabel kunnen wij onze gegevens halen van onze auto`s die wij aanbieden als autobedrijf. Vanuit die link moet ik op mijn site een filter plaatsen, alleen weet ik niet hoe. De site heeft alle functies, msql etc. Is er een eenvoudige code voor? Zelf ben ik er niet goed in.

Gr.

Stephan

Verwijderd

Heb je al autotrack.nl benaderd of ze een API omscrhijving hebben?? Aangezien de pagina die je als demo toont, een soort service lijkt voor Autodealers... waarschijnlijk is het mogelijk de resultaten rechtsreeks te filteren!

edit: ps, die site van Kneppers wordt niet goed weergegeven in FF2.0... Frame schaalt niet mee met pagina content... weet niet of jij er iets mee te maken heeft maar toch.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 16:42 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

StepDit schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:33:
Is er een eenvoudige code voor? Zelf ben ik er niet goed in.
Dan kun je ervoor kiezen om iemand in de arm te nemen die het wel kan. Hier op GoT doen we niet aan zogenaamde scriptrequests, dus je zal ofwel een ander forum moeten zoeken, ofwel zelf moeten gaan programmeren. Dit topic gaat in elk geval op slot, conform onze policy. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zou een leuke discussie kunnen worden, maar als jij je vraag gaat beginnen met Kan iemand even... of ik zoek een script... (of beide), dan verwijs ik je maar gauw door naar onze FAQ: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

Het is overigens ook niet verstandig om zomaar met linkjes te gaan strooien, omdat ze in deze context niks anders toevoegen dan spam posts :)

Dit topic gaat dicht

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.