hey allemaal.
ik heb een probleem ik heb tuneup 2006.
en toen ik de startup manager starte zag ik dat ik ineens 2x een trojan genaamd Shorm heb.
en sinds ik dat weet lockt mijn pc redelijk vaak.
dan werkt alleen de muis maar reageert verder enit meer ook enit als ik klik enzo.
ik heb norton internet security en ik had al gekeken via symantec.com hoe ik van die trojan af kom.
alleen zou mijn virusscanner hem gewoon moeten pakken.
maar dat doet hij niet. hij geeft na 5 scans nog steeds weer dat ik geen virus heb. terwijl de startup manager iets anders zegt.
kunnen jullie mij helpen?
edit:
ik heb Spydoctor er op los gelaten en die vnond 67 dingen waaronder 4 trojans.
het probleem isnu dat wa tik ook probeer om hette verhelpen: hitman pro/ad-aware/spybut S&D
telkens als ik op start druk loopt de pc vast na ongeveen 1 minuut
kunnen jullie me helpen?
alvast bedankt
ik heb een probleem ik heb tuneup 2006.
en toen ik de startup manager starte zag ik dat ik ineens 2x een trojan genaamd Shorm heb.
en sinds ik dat weet lockt mijn pc redelijk vaak.
dan werkt alleen de muis maar reageert verder enit meer ook enit als ik klik enzo.
ik heb norton internet security en ik had al gekeken via symantec.com hoe ik van die trojan af kom.
alleen zou mijn virusscanner hem gewoon moeten pakken.
maar dat doet hij niet. hij geeft na 5 scans nog steeds weer dat ik geen virus heb. terwijl de startup manager iets anders zegt.
kunnen jullie mij helpen?
edit:
ik heb Spydoctor er op los gelaten en die vnond 67 dingen waaronder 4 trojans.
het probleem isnu dat wa tik ook probeer om hette verhelpen: hitman pro/ad-aware/spybut S&D
telkens als ik op start druk loopt de pc vast na ongeveen 1 minuut
kunnen jullie me helpen?
alvast bedankt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2006 17:26 . Reden: het probleem is gecompliceerder geworden. ]