hallo,
ik heb een progje geschreven voor klanten uit een database te halen, maar nu wou ik ook een opzoekknopje erop plaatsen, zodat als je een klantnr ingeeft dat die dan automatisch die fiche opvraagt, maar hij past de textboxen niet aan met de nieuwe gegevens, ik heb al met update commando's geprobeerd, maar nog steeds neemt hij die waarde niet over
met deze basiscode zou het niet kunnen werken, want als men dan klanten verwijdert dan klopt de ordening niet meer en corresponderen getal en de klant zelf niet meer met elkaar.
Dit is mijn code die ik tot nu heb
ik heb een progje geschreven voor klanten uit een database te halen, maar nu wou ik ook een opzoekknopje erop plaatsen, zodat als je een klantnr ingeeft dat die dan automatisch die fiche opvraagt, maar hij past de textboxen niet aan met de nieuwe gegevens, ik heb al met update commando's geprobeerd, maar nog steeds neemt hij die waarde niet over
met deze basiscode zou het niet kunnen werken, want als men dan klanten verwijdert dan klopt de ordening niet meer en corresponderen getal en de klant zelf niet meer met elkaar.
Visual Basic .NET:
1
| BindingContext(DtsKlanten1, DtsKlanten1.tblKlanten.ToString).Position = DtsKlanten1.tblKlanten.Count |
Dit is mijn code die ik tot nu heb
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Private Sub btnZoeken_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles btnZoeken.Click Dim dtrRow As DataRow Dim intKlantnrZoeken As Integer intKlantnrZoeken = txtKlantnrZoeken.Text dtrRow = DtsKlanten1.tblKlanten.Rows.Find(intKlantnrZoeken) End Sub |
[ Voor 27% gewijzigd door HyperBart op 23-11-2006 15:39 ]