Rekenen is niet zo moeilijk......
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
wat een achterlijke opmerking zeg...DrumandBass schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:15:
Rekenen is niet zo moeilijk......
@TS, je kan eventueel op de site van ATItool kijken bij hun forums...
http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=8954
Denk dat je daar wellicht meer informatie kan winnen
Heb het zelf dan maar geinstalleerd, en je kunt het dus niet veranderen. Lijkt mij opzich ook compleet overbodig.HENNEP schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:26:
[...]
wat een achterlijke opmerking zeg...
@TS, je kan eventueel op de site van ATItool kijken bij hun forums...
http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=8954
Denk dat je daar wellicht meer informatie kan winnen
Omdat je alleen hoeft om te rekenen, dus zo "achterlijk" is het niet...
@TS, als ik jou was zou ik gewoon overclocken via ati tray tools, deze kan wel het mem in ddr weergeven en het overclocken gebeurt veel makkelijker.
Als in wanneer een 3d applicatie wordt geopent schakelt traytool meteen over op een vooraf ingestelde overclock. En wanneer je weer terug bent in windows kun je een extra lage clock laten gebruiken. Zodat je kaart niet onnodig warm wordt.
Mijn kaart springt in 3d naar 750/850 en in 2d naar 525/600
Deze reactie beter?!...
Ik vond die opmerking over rekenen toch het best, aangezien ik AT blijf gebruiken, ik vind ATT niet zo handig. Daarnaast heb je met AT ook profiles alleen moet je dat handmatig doen, maar dat is geen probleem.
Dank uVerwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:58:
Ik vond die opmerking over rekenen toch het best, aangezien ik AT blijf gebruiken, ik vind ATT niet zo handig. Daarnaast heb je met AT ook profiles alleen moet je dat handmatig doen, maar dat is geen probleem.
Wellicht dat dit soort kleine vraagjes beter in het grote [OC] ATI Radeon X1K Series - Deel 2 kunnen worden geplaatst. Ik zie dat je nog niet zo lang op GoT zit, dus je bent nog niet zo bekend met alle topics
.
Maar ik wil je aanraden toch eens de search goed te gebruiken voordat je een topic opent.
Ook je topic over de 1900GT en 3Dmark had makkelijk in het [OC] ATI Radeon X1K Series - Deel 2 gekunt.
Zeker over AT en ATT kan je heeeel veel terug vinden in dat topic.
Maar ik wil je aanraden toch eens de search goed te gebruiken voordat je een topic opent.
Ook je topic over de 1900GT en 3Dmark had makkelijk in het [OC] ATI Radeon X1K Series - Deel 2 gekunt.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
aah... ik zie nu ook rechtsobven search... handig man! bednaktDemon_Eyez schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:04:
Wellicht dat dit soort kleine vraagjes beter in het grote [OC] ATI Radeon X1K Series - Deel 2 kunnen worden geplaatst. Ik zie dat je nog niet zo lang op GoT zit, dus je bent nog niet zo bekend met alle topics.
Alstu en een gratis slotje erbij
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()