Scherm Toshiba Satellite Pro

Pagina: 1
Acties:

• mickey98
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
Mijn scherm heeft sinds twee weken een blauwe, verticale lijn in het scherm. Heb hierover met Toshiba gebeld, die verwezen me door naar een reparatiecentrum die voor hun diensten verricht en men kwam uit op een reparatieprijs van 450,- euro ex BTW en ex Arbeid.

Laptop is dus total-loss tenzij ik er zelf iets aan kan doen. Iemand een idee wat er exact defect is het wel de display zelf, misschien een ander onderdeel?

Als de laptop op een externe monitor is aangesloten heb ik geen problemen, het zit 'm dus niet in de beeldschermadapter.

Alvast bedankt...

I'm Fat But You're Ugly....And I Can Loose Weight !!!

Verwijderd

Misschien een foto'tje plaatsen, visueel kan men je denk ik dan wat eerder helpen. En misschien wat meer informatie hoe oud de laptop is, wanneer het is onstaan of na een bepaalde handeling etc.

• mickey98
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:50:
Misschien een foto'tje plaatsen, visueel kan men je denk ik dan wat eerder helpen. En misschien wat meer informatie hoe oud de laptop is, wanneer het is onstaan of na een bepaalde handeling etc.
Er is niet echt goed een foto van te nemen. Het is een lijntje van 1 pixel breed (net irritant genoeg) wat verticaal over het hele scherm loopt.
De Toshiba is bijna 2 jaar oud, geen garantie dus. En er zijn geen vreemde handelingen geweest als vallen of harde tik op de kap enzo...
Het is een Toshiba Satelite Pro A60

I'm Fat But You're Ugly....And I Can Loose Weight !!!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien hebben ze je onderdeel bij http://www.nowthatsit.nl. Geen geweldige winkel volgens de shopsurvey maar toch...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH >> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve