icoontjes (verwisselbare) schijven

Pagina: 1
Acties:

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 21:34
ok, dit is mischien wel een stom probleem, en ik krijg wss ook wel reactie's van
''laat het toch lekker zo'' maar ik wil het graag goed hebben, hoe pietluttig het ook is.

mijn icoontjes, van mijn 2de HDD, en mijn ene cardeader hebben het icoontje van een cd-rom speler
http://i5.photobucket.com/albums/y197/remond/deespc.png
(de H en E stations)

station H is van mijn 2de harde schijf, die via s-ata aangesloten zit op het moederbord, net als mijn primaire HDD, de G schijf (dont ask waarom de schijf ''G'' is)
en station E is van mijn cardreader, en is ook eigenlijk het enige station dat ik van die cardreader gebruik.

maar als ik mijn externe HDD aansluit (via firewire, station J ) dan krijgt die wel een goed icoontje, en mijn usb-stick (station i ) krijgt ook een goed icoontje

in schijfbeheer, worden ze ook goed aangegeven
http://i5.photobucket.com/albums/y197/remond/schbheer.png

dus heel erg vaag, en ik weet niet hoe ik dit goed kan krijgen :?

ik heb de GoT search geraadpleegd, kon niks vinden (zoekwoorden: icoontjes, icoon, pictogram)
een goolge search gedaan, en daar kom ik een heleboel icon package's topics e.d. tegen, maar dat is ook niet de bedoeling (ik wil geen gecustomizde, ik wil de standaard icoontjes :/ )

ik heb de mapoptie's hersteld, en via eigenschappen van een willekeurige map-->pictogrammen die ook gereset (voor zover een dubbele reset elkaar niet tegen werkt :P)

iemand die weet hoe dit opgelost kan worden ?

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:28
Uuhm wat is nou je vraag? :?

edit:
na het beter bekijken van je plaatjes, bedoel je dus waarom je HDD als CD-ROM station wordt afgebeeld etc.? Geloof dat dat met de search wel te vinden is.

[ Voor 74% gewijzigd door The__Virus op 23-11-2006 13:48 ]

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 21:34
The__Virus schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:46:
Uuhm wat is nou je vraag? :?

edit:
na het beter bekijken van je plaatjes, bedoel je dus waarom je HDD als CD-ROM station wordt afgebeeld etc.? Geloof dat dat met de search wel te vinden is.
ja, en met mijn zoekactie's kan ik niks vinden

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle